Мы были вынуждены реформировать "Горэлектротранс", чтобы исключить воровство выручки"Ми були змушені реформувати КП "Міськелектротранс", зокрема, для того, щоб виключити схеми крадіжки виручки", - заявив 2 серпня журналістам директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан. Він продемонстрував осінню відеозйомку, на якій видно, як водій трамвая на кінцевій зупинці "Південний вокзал" передає виручку невідомій особі. "Створена ціла вертикаль, що складається з водіїв, контролерів, кондукторів, касирів. У день з одного вагона виводилося 200-600 гривень виручки. Якщо порахувати, скільки на підприємстві вагонів, то можна зрозуміти, які суми були вилучені. Коли ми зіткнулися з такими фактами, то прийняли рішення про реорганізацію "Міськелектротрансу", - зазначив С.Дульфан.

За його словами, в результаті реорганізації підприємства в трамваях і тролейбусах будуть встановлювати електронні кондуктори, які виключать зловживання з виручкою. "Ті страйкарі, які не вийшли сьогодні на роботу, пояснювали свої дії протестом проти реорганізації підприємства, побоюванням, що їм не виплатять зарплату. Насправді основна причина страйку в тому, що вони не хочуть втратити незаконні прибутки, які отримують, залізаючи в кишеню харків'ян", - заявив С.Дульфан.

Він повідомив, що депо і цехи підприємства самі хотіли відокремитися. "Працівники говорили, що ми, мовляв, заробили стільки, а нам дали запчастин стільки-то, і т.д. Окрім того, сьогоднішні обсяги перевезень і діючий тариф дозволяють забезпечити наповнюваність фонду зарплати та експлуатаційні витрати "Міськелектротрансу", але грошей усе одно не вистачає. І коли вирішили навести порядок, у колективі виникло сум'яття, але потрібно подивитися, в якому саме колективі", - заявив С.Дульфан.

За його словами, під виглядом профспілкової діяльності люди розпускають брехливу і недостовірну інформацію. "Я провів зустрічі у всіх депо і пояснив, на які акти законів і підзаконні акти спиралися ми при реформуванні підприємства. Зараз "Міськелектротраном" гуляють листівки, які не підписані ніким, і в них йдеться, що працівників примушують звільнятися. Це брехня. Передбачене тільки переведення в нові підприємства, оскільки відбувається передача цілісного майнового комплексу. Учора ми консультувалися з інспекцією з праці. Місто не хоче, не може і не повинен порушувати закон про працю. Якщо комусь хочеться займатися самолюбуванням і якщо місто хоче і може це терпіти, то і далі так буде продовжуватися. А конкретними фінансовими втратами "Міськелектротрансу" повинні займатися ті органи, до компетенції яких це входить", - зазначив С.Дульфан.

Як заявив сьогодні перший заступник харківського міського голови Олександр Кривцов, "головне завдання реорганізації "Міськелектротрансу" - наблизити трудовий колектив до свого підприємства". "Говорилося ж раніше, що адміністрація керує неправильно, кудись там діваються гроші, а робітники депо не знають куди. Тепер вони всі будуть бачити", - зазначив віце-мер.

Довідка "SQ". У зв'язку з реформуванням ХКП "Міськелектротранс" рішеннями сесії Харківської міськради в місті створено п'ять комунальних підприємств: "Салтівське трамвайне депо", "Жовтневе трамвайне депо", "2-е тролейбусне депо", "3-е тролейбусне депо" і "Міськелектротранс- сервіс ".

2 серпня в Харкові на маршрути не вийшло 76 тролейбусів. Водії та кондуктори ХКП "Міськелектротранс" на площі Свободи провели попереджувальну акцію протесту проти реорганізації підприємства.