Напередодні 7 листопада в найбільшому торговельному центрі Європи "Барабашово" відбулася справжня революція, однак не політична чи промислова, а цінова! На покупців чекав масштабний розпродаж осінньо-зимового асортименту за найнижчими цінами.

Праздничная революция цен! На "Барабашово" подвели итоги осеннего сезона"Революція цін" стартувала 6 листопада о 15.00. Ринок у цей день працював до останнього клієнта. Кожен відвідувач зміг зробити собі не тільки приємний подарунок у вигляді вигідної покупки, але і стати учасником святкового концерту. На одному з майданчиків торговельного центру розгорнулося справжнє театралізоване музично-гумористичне шоу. Командували парадом шоумен Дмитро Чекалкін і "довгоносики" Віктор Андрієнко. Розважали гостей зірки української естради - Кузьма і грут "Скрябін", Саша Кварта, група "Село і люди", діджей Карлсон.

Кожен покупець мав можливість відчути себе революційним матросом з легендарною "Аврори" і станцювати "яблучко", заспівати частівки власного твору, спародіювати вождя світового пролетаріату. Крім того, всі гості свята змогли підкріпитися гарячим смачним пловом з польових кухонь. І, звичайно ж, як на минулих листопадових демонстраціях були кульки та прапорці.

Серед глядачів проводилися конкурси, за участь та перемогу в яких вручали цінні подарунки - від кошика з продуктами до побутової та електронної техніки. Також не обійшлося без "революційного" караоке та дискотеки.

"У цей день ТЦ "Барабашово" відвідали люди, які люблять поєднувати приємне з корисним. Вигідна покупка і святковий настрій усе-таки убезпечать від будь-якої осінньої депресії", - зазначив гендиректор ТОВ "ХарОптТорг" (керівна компанія харківського ТЦ "Барабашово") Андрій Шестаков. За його словами, ціни на ринку 6-7 листопада знизили на 10-50%.

"Кожна наша велика акція прив'язана до певного сезону. Наприклад, цього разу ми підвели риску під осіннім сезоном, влаштувавши розпродаж, оскільки найближчим часом очікуються великі надходження зимового асортименту", - розповів Сергій Шкурат, маркетинг-директор концерну "АВЕК", до якого входить ТЦ "Барабашово".

За словами С.Шкурата, найближча яскрава подія, яка чекає на харків'ян, - це Новий рік. "Думаю, кожен покупець, який прийде до ТЦ "Барабашово", знайде для себе що-небудь під ялинку. Тим і цікавий ринок, що день у день він поліпшується, асортимент товарів стає різноманітнішим. До Нового року ми обов'язково підготуємо яку-небудь нову акцію. Адже всі наші витрати на маркетингові проекти абсолютно адекватні поставленим цілям і завданням. А основні наші цілі - утримувати існуючий потік покупців і одночасно працювати над збільшенням їх кількості", - підкреслив С.Шкурат.

Як розповів гендиректор ТОВ "ХарОптТорг" А.Шестаков, існує генеральний план розвитку ТЦ "Барабашово", що включає цілу низку заходів, завдяки яким ринок стає все більш привабливим для клієнтів і комфортним для підприємців. Зокрема, на території ТЦ продовжують будуватися нові торгові місця, асфальтуються дороги - як по периметру ринку, так і всередині нього, встановлюється освітлення. "Ми розширюємо проходи на ринку, розраховуємо оптимальну логістику руху покупців, міняємо старі торгові форми на нові, займаємося проблемами збільшення електропотужностей, каналізацією. Сьогодні по "Барабашово" під час дощу можна ходити в добрих черевиках - застоїв води на території ринку вже немає, ми цю проблем вирішили", - говорить А.Шестаков.

За його словами, генеральні плани розвитку ТЦ пишуться терміном на 2 роки. Незабаром у концерні "АВЕК" буде затверджено план розвитку ринку на 2011-2012 рр. "Для нас дуже важливі дві категорії людей - наші покупці і наші підприємці. І якщо завдяки нормальним умовам роботи люди будуть у хорошому настрої, не будуть здаватися в такий складний час, то й на ринку все буде добре", - підкреслив гендиректор ТОВ "ХарОптТорг ".

Представники ТЦ "Барабашово" відзначили, що і в майбутньому бачать харківський ринок як і раніше найбільшим торговельним центром на просторах СНД. "Думаю, ніякої революції не буде. За кожною реконструкцією, за кожним введенням нового майданчика стоять долі людей, підприємців. Однозначно будуть нові торгові місця, майданчики. Наприклад, нещодавно у нас запрацював ще один майданчик китайського земляцтва. Спробуємо вирішити проблему наявності у павільйонах та магазинах підлог з підігрівом і примірочних", - говорить А.Шестаков.

Також у планах керівництва ТЦ "Барабашово" на найближчі два роки - розвиток нових груп товарів, яких поки на ринку немає взагалі. Йдеться про радіоелектроніку та меблі. Під ці товари будуватимуться зовсім нові торговельні будівлі. "На "Барабашово" дійсно найширший асортимент товарів і демократичні ціни. До того ж це не супермаркет - завжди можна поторгуватися. Будемо й далі працювати над тим, щоб приплив покупців на наш ринок зростав", - додав маркетинг-директор концерну "АВЕК" С.Шкурат.

ТЦ "Барабашово" заснований 1996 р., володіє й управляє ним АТ "Концерн АВЕК і Ко". Працює щодня, крім понеділка. Двічі на тиждень працює вночі (з понеділка на вівторок і з четверга на п'ятницю). На території ТЦ розташовано 14 тис. торгових місць, на яких працюють близько 40 тис. підприємців (представники більше 15 національностей). Також на території ТЦ - до 6 тис. автопарковочних місць, але їх кількість постійно зростає. Кількість покупців у будні дні становить від 100 до 150 тис. осіб, у вихідні і святкові - 200-250 тис. За товарообігом ринок займає 14-е місце в світі і 6-е в Європі.