Ініціативна група харків'ян спільно з ініціативною групою "Вікісітіноміка" приступили до створення бренду Харкова. Перший етап пройшов 6 лютого, де близько 50 осіб різних професій спробували визначити, чим же унікальний Харків серед інших міст України і світу. Робота проходила в групах, парах і однією великою командою. Спочатку групи учасників спробували визначити, що таке дух Харкова, в чому особливості його історії, архітектури, якими здобутками своїх співвітчизником пишаються харків'яни, що вважають візитною карткою Харкова (були названі театри, стадіон "Металіст", джазові та рок-колективи міста, промислові підприємства ), а також чого соромляться мешканці Харкова. Крім того, учасники визначали основні риси, які характеризують харків'ян.

За словами членів групи "Вікісітіноміка", їхній проект спочатку ніким не фінансується, замовником бренд-платформи є городяни. Раніше схожі бренд-сесії вже пройшли в Києві, Одесі, Миколаєві. "Брендінг міст" - наш перший "продукт", а наша глобальна мета - створення та інтеграція міських спільнот, які щось змінюють. А без бренд-платформи як узгодженої бази це непросто зробити", - зазначила одна з членів "Вікісітіноміки" Тетяна Жданова.

За її словами, підсумком першого дня роботи над створенням бренду стануть відповіді на такі питання: навіщо Харків світу? (місія); Харків - це ... (образ); які цінності і стратегії харків'ян?; у чому особливість, унікальність Харкова?; що робить Харків таким, який він є?

За словами Т.Жданової, зараз команда "Вікісітіноміки" займається обробкою зібраного матеріалу. Також у кінці першого етапу була створена ініціативна група з декількох учасників сесії, які виявили бажання в подальшому працювати над брендом Харкова самостійно.