Як харків'янам повернути переплату за газ, розповіли у ТОВ "Харківгаз збут"
Так, якщо за особовим рахунком за результатами остаточного розрахунку з компанією за газ, спожитий до 1 травня, враховується переплата або кошти були помилково сплачені на рахунок "Харківгаз збуту", необхідно надіслати письмову заяву на повернення коштів. До заяви необхідно прикріпити:
- копію паспорта (1-6 сторінок);
- копію ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку, де вказано IBAN.
На копіях документів має бути посвідчувальний напис ( "Згідно з оригіналом"), а також підпис, ПІБ власника документа та дата.
Підписану заяву та документи можна надіслати за адресою: Харків, вул. Петра Болбочана, 54.
Також заяву та документи можна надіслати на електронну пошту компанії contact@khgaszbut.com.ua. У цьому випадку заява та копії документів мають бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП) відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
"На даний момент немає узгодженого сторонами механізму автоматичного переказу коштів з особових рахунків споживачів у ТОВ "ХАРКІВГАЗ СБУТ" на лицьові рахунки споживачів у ТОВ "ГК "Нафтогаз України", оскільки з ТОВ "ГК "Нафтогаз України" не досягнуто згоди з цього питання" , - зазначили у компанії.
Раніше ТОВ "Харківгаз збут" повернуло клієнтам майже півмільйона гривень перерахунку за газ.