Останнім часом багато харків'ян отримали величезні рахунки за споживання електроенергії. Як пише Kharkiv Today, як правило, з такою проблемою зіткнулися ті мешканці міста, які надовго поїхали до евакуації.

Наприклад, одна харків'янка нещодавно повернулася до міста і знайшла у поштовій скриньці квитанцію від енергетиків, у якій значилося, що жінка заборгувала "Харківенергозбуту" три тисячі гривень. Ще один чоловік побачив у квитанції суму 8000 гривень!

У "Харківобленерго" пояснюють: зараз багато споживачів не передають показники лічильників, бо евакуювалися з Харкова, а контролери не можуть потрапити до лічильників, щоб зняти свіжі свідчення.


Увага! Читайте нас у телеграм-каналі Новини Status Quo
Там більше інформації!


"Контролери повинні перевіряти лічильники раз на півроку. Якщо показники лічильників не надають, і ми не можемо їх перевірити - ми беремо усереднені показники за попередній період, передаємо їх до "Харківенергозбуту", і там вже виставляють рахунок", - розповів начальник управління інформаційної політики та роботи зі споживачами "Харківобленерго" Володимир Скічко.

У тому випадку, коли показники у квитанції чи в особистому кабінеті споживача відрізняються від наявних на лічильнику, у "Харківобленерго" радять платити за фактично спожиту електроенергію.

"Якщо людина платить не весь рахунок чи не платить – нічого страшного, у воєнний час ми не відключаємо споживачів від електроенергії. Коли людина повернеться додому, вона передасть нам фактичні показники лічильника, і тоді ми відкоригуємо ці рахунки", – каже Володимир Скічко.

Є кілька способів передати показання:

  • банер "Передача показів засобу обліку" на сайті АТ "Харківобленерго", при натисканні на який потрібно ввести дванадцятизначний особовий рахунок та показання засобів обліку;
  • SMS-повідомлення з номером особового рахунку та показаннями приладу обліку (через пропуск) на короткий номер 4300;
  • мобільний додаток "Харенерго";
  • особистий кабінет на сайті АТ "Харківобленерго";
  • Viber-бот. Щоб знайти чат-бот, потрібно відкрити програму Viber, натиснути кнопку Додати контакт та відсканувати QR-код на сайті АТ Харківобленерго. Після вибору робота потрібно слідувати підказкам;
  • Telegram-бот. Відкрити програму Telegram, у рядку "Пошук" набрати латинськими символами KharkivOblEnergobot або @Kooz2bot (без пробілів) та вибрати потрібний канал. Після вибору робота відкриється діалог, який потрібно активувати, натиснувши кнопку “Start”;
  • кол-центр АТ "Харківобленерго". Кол-центр працює щодня та цілодобово. Номери телефонів для передачі показів засобу обліку: 057-34-24-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 050-05-40-413. Показання лічильника можна передати без підключення до оператора через голосове меню самообслуговування.

Нагадаємо, з 1 липня 2022 року у квитанціях за комуналку з'явилася нова графа – послуги з обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячої води.