З початку 2025 року службою «1562 Харків» зареєстровано 593 871 повідомлення. Про це повідомили в Харківській міськраді. При цьому 47 509 повідомлень було опрацьовано, а 46 262 знаходяться в роботі.

У міськраді нагадали, що портал, мобільний додаток «1562 Харків» і цілодобова диспетчерська служба - це три зручних способи повідомити про аварію, залишити заявку або уточнити інформацію про свій будинок.

Як можна звернутися:

  • 15-62 - працює 24/7;
  • електронна форма на Порталі 1562;
  • додаток «1562 Харків» — завжди під рукою.

Переваги електронних сервісів — це можливість залишити звернення в будь-який момент, додавання фото для більш точної фіксації проблеми, контроль за виконанням заявки онлайн і повідомлення про тимчасові відключення за основною або додатковою адресою.