У Харкові боротимуться з хаотичною рекламою. Про це в ефірі Українського Радіо Харкова розповів головний архітектор міста Антон Коротовських.

«У 2024 році ми затвердили дизайн-код для розміщення реклами в Харкові. Проте, враховуючи нові виклики та зауваження, ми працюємо над внесенням змін до цього документа, щоб зробити регулювання зовнішньої реклами більш ефективним», — зазначив він.

Ще одним важливим напрямком є озеленення міста, яке має зробити Харків комфортнішим, особливо в спекотні періоди. 

«Програма з озеленення міста вже затверджена, передбачено відповідне фінансування. Цього року планується закупівля дерев для висадки, і ця робота продовжиться в наступних роках. Процес рухається планомірно», — підкреслив головний архітектор.

Окрему увагу приділено ідеї створення пішохідних зон, які можуть з’явитися в історичному центрі міста.

«Пішохідна вулиця — це крута ідея. Наприклад, Майдан Свободи не є пішохідною зоною, адже там постійно рухаються та паркуються автомобілі. Ми розглядаємо можливість створення пішохідних вулиць, але цей процес потребує часу. Для когось це буде зручним, а для інших може створити проблеми, наприклад, із доступом до осель. Тому ми враховуємо всі аспекти, проводимо діалог із громадськістю, щоб знайти оптимальні рішення», — пояснив Антон Коротовських.
Крім того, у планах міста — розвиток велоінфраструктури, зокрема створення веломосту.