У 2011 р. до виконкому Харківської міськради надійшло 31 тис. 780 письмових звернень, що на 5,3 тис. звернень більше, ніж у 2010 р. Про це 27 лютого повідомила журналістам заступник міського голови - керівник справами виконавчого комітету міськради Айна Тимчук.
За її словами, фахівці громадських приймалень міського голови у 2011 р. прийняли понад 21 тис. звернень, що на 1031 більше, ніж у 2010 р. До приймальні виконкому міськради звернулися 6382 харків'янина, з них були прийняті 1988 громадян, іншим дали роз'яснення та рекомендації, куди краще звернутися. На "гарячу" телефонну лінію міського голови минулого року надійшло 4138 дзвінків.
Зі слів А.Тимчук, 31% усіх письмових звернень до виконкому міськради стосуються питань комунального господарства, 26% - житлової політики, 11% - користування землею, 10,5% - соціального захисту і т.д. До громадських приймалень міського голови також частіше зверталися з питань комунального господарства (83% заяв).
А.Тимчук зазначила, що більше 6,3 тис. письмових звернень, що надійшли до виконкому, задовольнили. Також задовольнили понад 1,1 тис. звернень, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію міського голови, і більше 13,8 тис. питань, з якими громадяни звернулися до громадських приймалень міського голови.