До міжнародного аеропорту "Харків" завезли два тунельних телескопічних трапи виробництва "ThyssenKrupp Airport Systems" (Іспанія). Як повідомили "SQ" у прес-службі групи "DCH" (до групи входить оператор аеропорту "Харків" - компанія "New Sуstems AM"), телетрапи адаптовані до всіх видів повітряних суден, які приймає аеропорт "Харків".

Як зазначив генеральний директор компанії "New Sуstems AM" Володимир Васильченко, харківський аеропорт отримав обладнання в повній комплектації, і воно готове до встановлення. "Рукави прикріплять до спеціальних галерей, які будуть прибудовані до нового терміналу. Наразі ведуться роботи з підготовки фундаментів галерей для телетрапів", - зазначив В.Васильченко.

Монтаж і початок використання телетрапів заплановані на весну 2012 р., коли новий перон і нова злітно-посадкова смуга будуть з'єднані, що дасть можливість літакам підрулювати безпосередньо до терміналу і пристиковуватися до "рукавів".

Довідка "SQ". У міжнародному аеропорту "Харків" з 28 листопада 2011 введена в експлуатацію нова злітно-посадкова смуга (ЗПС) довжиною 2500 метрів (курс 07/25). Одночасно з нею продовжує діяти стара смуга (курс 08/26). Однак її довжина, доступна для зльотів і посадок, обмежена 1500 метрів.

Наразі в аеропорту "Харків" існує фактично два аеродроми, дві злітно-посадкові смуги і два перони, які функціонують незалежно один від одного і не з'єднані між собою. У районі нової ЗПС діє тільки одна стоянка. Тимчасові стоянки для нової смуги розташовані у великій віддаленості від терміналу.