Журнал "Теленеделя" в рамках прийнятої стратегії розвитку бренду провів комплексний ребрендинг. Як повідомив сайт групи "UMH", якій належить "Теленеделе", новий дизайн видання, верстка, рубрикація, всі візуальні елементи підкреслюють зміщення акцентів журналу в бік "зоряного" контенту.

У січні до "Теленедели" був приєднаний жіночий журнал "Ніка", який сформував жіночий блок видання. Рубрикація тепер включає чотири основні блоки: селебрітіз (знаменитості), телепрограма й афіша, жіночий блок (краса, мода, здоров'я) та сімейно-розважальний (кросворди, гороскопи, дитяча сторінка).

У "UMH" відзначили, що візуально журнал "приведений у відповідність з ключовими трендами журнального глянцю: нова подача виносів, формат фотоматеріалів". Обсяг оновленої "Теленедели" збільшився до 64 смуг.

Довідка "SQ". "Теленеделя" - щотижневий повноколірний журнал з телепрограмою. Видається в Україні, Росії та Казахстані сукупним тиражем понад 2 млн. прим. Журнал уперше вийшов у Харкові 1 квітня 1994 р.