Журнал "Теленеделя" в рамках прийнятої стратегії розвитку бренду провів комплексний ребрендинг. Як повідомив
У січні до "Теленедели" був приєднаний жіночий журнал "Ніка", який сформував жіночий блок видання. Рубрикація тепер включає чотири основні блоки: селебрітіз (знаменитості), телепрограма й афіша, жіночий блок (краса, мода, здоров'я) та сімейно-розважальний (кросворди, гороскопи, дитяча сторінка).
У "UMH" відзначили, що візуально журнал "приведений у відповідність з ключовими трендами журнального глянцю: нова подача виносів, формат фотоматеріалів". Обсяг оновленої "Теленедели" збільшився до 64 смуг.
Довідка "SQ". "Теленеделя" - щотижневий повноколірний журнал з телепрограмою. Видається в Україні, Росії та Казахстані сукупним тиражем понад 2 млн. прим. Журнал уперше вийшов у Харкові 1 квітня 1994 р.