Более половины харьковчан не читают местную прессу - соцопрос54% харків'ян, опитаних компанією "Український соціологічний стандарт", не читають харківської преси. При цьому 28% респондентів читають лише два видання: "Вечірній Харків" та "Час" (відповідно 16,1% і 11,9%). Інші з названих в анкеті видань набрали в сумі 19,6% ("Харьковские известия" - 8,8%, "Газета по-харківськи" - 3,3%, "Главное" - 2,4%, "Об'єктив-но" - 2,3%, "Слобідський край" - 1,8%). Такі результати соціологічного дослідження "Актуальні переваги харків'ян у сфері ЗМІ міста (телебачення, газети, інтернет)".

Згідно даних опитування, понад 45% опитаних не користуються інтернетом, 43,5% користуються часто або порівняно часто, 11,2% харків'ян користуються інтернетом значно рідше.

При цьому 34% опитаних не відвідують харківських новинних сайтів, хоч і користуються інтернетом. 22% опитаних відвідують новинні інтернет-ресурси Харкова: при цьому сайт новин "АТН" відзначили 6,9% респондентів, сайт МГ "Об'єктив" - 4,2%, сайт ІА "STATUS QUO" - 2,8%, "Медіапорт" - 2,5%, "Харківські новини" - 2%, сайт "Вечірнього Харкова" - 1,9%.

За результатами опитування, переваги харків'ян у перегляді місцевих телеканалів розподілилися так: на першому місці А/ТВК (понад 40%), на другому - "7 канал" (36,7%), на третьому - "Симон" (майже 32% ).

Серед новинних програм, що виходять на харківських телеканалах, опитані дивляться: "Новини АТН" (50,8% респондентів), "Харьковские известия" (14,6%), "Новини-Об'єктив" (13,1%), "Харківські новини "(12,5%). 15% опитаних, які вважають за краще дивитися "Новини АТН", дивляться також "Новини-Об'єктив", і навпаки - до 50% людей, які дивляться "Новини-Об'єктив", дивляться "АТН".

Довідка "SQ". Компанія "Український соціологічний стандарт" з 19 жовтня до 3 листопада провела дослідження "Актуальні переваги харків'ян у сфері ЗМІ міста (телебачення, газети, інтернет)". Було опитано близько 1300 респондентів, 853 людини увійшли в жорстку квотну вибірку. Похибка не перевищує 3,4%.