В харьковском аэропорту заработал новый перрон для самолетовУ міжнародному аеропорту "Харків" сьогодні, 16 січня, введений в експлуатацію новий перон. Про це "SQ" повідомили у прес-службі групи "DCH" (до групи входить оператор аеропорту "Харків" - компанія "New Sуstems AM"). Перон використовується як місце паркування та обслуговування літаків біля терміналів аеропорту. Новий перон розрахований на 21 місце стоянок для всіх типів середньомагістральних повітряних суден (наприклад, "Boeing 737" і "Airbus A-320").

Як зазначив генеральний директор компанії "New Sуstems AM" Володимир Васильченко, завдяки використанню нового перону істотно прискориться обслуговування повітряних суден. "А це в свою чергу, підвищить привабливість нашого аеропорту для перевізників і зацікавить нові авіакомпанії. І, звичайно ж, створить ще більш комфортні умови для пасажирів на етапах відправлення і прибуття", - підкреслив він.

Першим повітряним судном, обслужених на новому пероні, став "Fokker-100" авіакомпанії "Австрійські авіалінії", рейс OS 752 "Відень-Харків".

Довідка "SQ". У міжнародному аеропорту "Харків" з 28 листопада 2011 р. уведена в лад нова злітно-посадкова смуга (ЗПС) довжиною 2500 метрів (курс 07/25). Одночасно з нею продовжує діяти стара смуга (курс 08/26). Однак її довжина, доступна для зльотів і посадок, обмежена 1500 метрів.

Наразі в аеропорту "Харків" існує фактично два аеродроми, дві злітно-посадкові смуги і три перони, які функціонують незалежно один від одного і не з'єднані між собою. У районі нової ЗПС діє тільки одна стоянка. Тимчасові стоянки для нової смуги розташовані досить далеко від терміналу.