Радіостанція "MFM" рекламного агентства "Золотий грамофон" стала першим медіапартнером Харкова як міста, що приймає Євро-2012. Про це повідомили "SQ" у Департаменті з питань підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 р. Харківської міськради. Другим медіапартнером Харкова стала газета "Харьковские известия", повідомив сайт міськради.

За інформацією департаменту, відповідно до маркетингових рекомендацій УЄФА, міста, що приймають чемпіонат, можуть мати чотири медіапартнери. Завдання медіапартнера: висвітлювати всі заходи, пов'язані з підготовкою Харкова до Євро-2012, у тому числі, спрямовані на популяризацію турніру і підтримку іміджу приймаючого міста. Також медіапартнер повинен висвітлювати всі події, які будуть проводитися на території офіційної фан-зони турніру - площі Свободи.

 

Довідка "SQ". Фінальна частина чемпіонату Європи з футболу 2012 р. пройде в Польщі й Україні. Харків є одним з чотирьох українських міст (разом із Донецьком, Києвом і Львовом), які приймуть матчі фінального турніру чемпіонату.

Згідно з жеребкуванням Євро-2012, що відбулося 2 грудня, в Харкові усі три матчі групового етапу зіграє збірна Нідерландів: 9 червня на стадіоні "Металіст" відбудеться матч Нідерланди-Данія, 13 червня - Нідерланди-Німеччина і 17 червня - Нідерланди-Португалія.

Основний напрямок діяльності рекламного агентства "Золотий грамофон" (Харків) - продаж реклами на власних носіях, розробка спеціальних проектів, планування і проведення комплексних рекламних кампаній. Включає в себе харківські філії радіостанцій "Бест ФМ", "МFМ", "Стильне радіо Перець ФМ", "Мелодія", студію "Prodaction", щотижневик "Гід-ТВ". З 2007 р. "Золотий грамофон" має ексклюзивні права на розміщення реклами на телеканалі "НТН".