Бренд-сесію Харкова проведе 6 лютого рух "ВікіСітіНоміка" у співпраці з харківськими партнерами. Як повідомили "SQ" організатори, захід буде проходити з 10.00 до 19.00 в "IT cafe" (пр.Правди, 10А, біля ст. м. "Університет). Результатом бренд-сесії має стати створення бренд-платформи Харкова, доступної для загального обговорення серед харків'ян. Організатори відзначили, що бренд міста повинні створити самі городяни, які "хочуть і можуть проявити і повернути Харкову його суть".

На думку організаторів, ідея бренду - це сама суть міста, а не тільки його ресурси, пам'ятки або статус "першої столиці". "Це, перш за все, люди, які відповіли на запитання: "Яка моя роль у цьому місті?". Це символи, будівлі, події, дії, враження, стратегії, стиль, атмосфера, цінності та образ міста", - заявили організатори.

У "ВікіСітіНоміці" підкреслили, що відомий у світі бренд, який позитивно сприймається, дає не лише туристичні потоки, а й залучає інвесторів, готових вкладати гроші в інфраструктуру міста, відомих архітекторів, а також творчих людей, які створюють тут нові зразки культури. Крім того, відомий бренд міста підвищує цінність будь-якого місцевого бізнесу. Організатори запрошують харків'ян - представників різних сфер діяльності взяти участь у бренд-сесії (зареєструватися можна тут).