Кількість харків'ян, які користуються електронними терміналами обслуговування (m-box) для сплати комунальних послуг ПАТ "Мегабанк" (Харків), постійно зростає. Як повідомив сайт банку з посиланням на заступника голови правління банку Вікторію Підгірну, за 5 місяців роботи терміналів кількість харків'ян, які ними скористалися, збільшилася в 10 разів (у лютому - 334 особи, у червні - 3 тис. 228 осіб).

За словами В. Підгірної, з огляду на таку позитивну динаміку, керівництво банку вирішило для більшої зручності своїх клієнтів розширити мережу таких терміналів. Зокрема, з 12 липня почали працювати ще три m-box за адресами:        вул. Плеханівська, 73 (відділення "Мегабанку" № 82), пр. Гагаріна, 244 (відділення банку № 89), вул. Миру, 5 (супермаркет "Таргет").

Довідка "SQ". ПАТ "Мегабанк" 30 грудня 2009 р. встановило в Харкові перші електронні термінали самообслуговування, за допомогою яких харків'яни можуть, не відвідуючи відділень банку, оплатити житлово-комунальні послуги, поповнити власні карткові та мобільні рахунки.
Термінали самообслуговування були встановлені в мережі супермаркетів "ЮСІ" за адресами: вул. Героїв Праці, 15; вул. Тракторобудівників, 108; вул. Людвіга Свободи, 30; вул. Світла, 19 і пр. Московський, 256.