До трьох держпідприємств Харкова, що обслуговуються в Спеціалізованій державній інcпекціі з роботи з великими платниками податків у Харкові, у яких є борги із зарплати (ДП "Завод ім. Малишева", ДП "Харківський завод електроапаратури" та ДП "УДПІ "Укрміськбудпроект"), додалася ще одна структура - ВАТ "АТ НДІ радіотехнічних вимірювань". Про це повідомили "SQ" у відділі масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян СДПІ.

За даними інспекції, в якій обслуговуються підприємства-боржники, на 1 вересня їх загальна заборгованість із виплати зарплати склала 44,7 млн.грн., збільшившись за місяць на 100 тис.грн. Як зазначили в інспекції, в результаті невиплати зарплати підприємства заборгували місцевому бюджету 30,5 млн.грн. податку на прибутки фізичних осіб.

Довідка "SQ". На обліку в Спецподатковій перебуває 229 платників податків. Серед клієнтів СДПІ - ПрАТ "Філіп Морріс Україна", статутне територіально-галузеве об'єднання "Південна залізниця", ВАТ "Турбоатом", ЗАТ "Завод "Південкабель", ДП" Завод "Електроважмаш", ДП "Харківський завод електроапаратури", КП "Харківські теплові мережі", ДП "Завод ім.Малишева", а також низка банків Харкова.

В інспекції обслуговуються підприємства, які за кількома критеріями підпадають під категорію "великі платники податків". У лютому з інспекції вибули Харківське державне авіаційне виробниче підприємство, ДП "Харківський приладобудівний завод ім.Шевченка", ТОВ "МКС", ЗАТ "ПП "Твін-друк" і ТОВ "Альфа-Медіа". У той же час до інспекціі з інших інспекцій переведені два підприємства - ДП "Харківський Облавтодор" та ПАТ "Вовчанський олійноекстракційний завод".

Як заявив заступник голови Харківської облдержадміністрації Ігор Шурма, заборгованості із зарплати на держпідприємствах бути не повинно. "Четвертий місяць аналізується ситуація з боргами із заробітної плати, і для мене як чиновника обласного рівня незрозуміло: як може бути так, що є заборгованість на державних підприємствах. Держпідприємство апріорі борги із зарплаті мати не може. Але я впевнений, що якщо до влади прийшли люди, яких я вважаю своїми однодумцями, то рано чи пізно заборгованість на держпідприємствах буде ліквідована. Тут два варіанти: або це не держпідприємство, і його треба оголошувати банкрутом, або там працює неефективний управлінець. Я переконаний, що дуже скоро буде врегульоване питання і на авіаційному заводі, і на заводі імені Малишева, так, як воно було на "Електроважмаші" і на ХЕМЗі", - заявив І.Шурма.