Найбільше звернень, поданих у 2012 р. до харківського Єдиного дозвільного центру, надійшло до відділу реклами Департаменту контролю Харківської міськради (20 тис. звернень). Про це повідомили журналістам у Єдиному дозвільному центрі. На другому місці за кількістю звернень - Харківська міська санепідемстанція та обласне Держуправління охорони природного середовища (по 10 тис. звернень), на третьому - Департамент будівництва і дорожнього господарства міськради та облСЕС (приблизно по 9 тис. звернень), на четвертому - Держінспекція з карантину рослин у Харківській області (5,7 тис. звернень). До Управління преси та інформації Харківської облдержадміністрації надійшло лише одне звернення.

Як повідомила журналістам директор центру Тетяна Чечетова-Терашвілі, у 2012 р. послугами центру скористалися 89,1 тис. осіб, що на 40,8% більше, ніж у 2011 р. Зараз у центрі видаються документи 90 видів. Щоб оптимізувати роботу центру, планується відкрити в Харкові його районні філії. Крім того, планується, що головний офіс центру в будні працюватиме до 20.00 (зараз установа працює до 18.00), а у вихідні - до 15.00.