Агентство "Defense" (Харків) прийнято в дійсні члени Конфедерації будівельників України. Як повідомили "SQ" в агентстві, таке рішення 25 липня прийняла більшістю голосів рада директорів конфедерації.

"Приймаючи "Defense" до складу організації, рада директорів спиралася на багаторічні партнерські відносини агентства з провідними компаніями будівельного ринку Східної України та представниками суміжних галузей. Серед постійних клієнтів агентства - підприємства, що представляють ринок будівництва, девелопменту, нерухомості та генерального підряду. Також "Defense" активно співпрацює з представниками юридичного бізнесу, фінансового сектора економіки та готельного бізнесу", - заявили в агентстві.

"Свою роль у конфедерації ми бачимо в тому, щоб стати надійним партнером для самої організації і її членів у процесі побудови ефективних комунікацій з цільовими аудиторіями. Сильні позиції Конфедерації будівельників України та компаній, які входять до її складу, - це шлях до професіоналізації девелоперського ринку країни", - зазначив керуючий партнер агентства "Defense" Кирило Нагорний.

За його словами, зараз будівельний ринок, особливо регіональний, з точки зору побудови ефективних комунікацій, тільки починає набувати професійних рис. "Разом з тим, PR - це досить важлива складова роботи будівельного ринку. Реалізація будівельних проектів передбачає залучення великої кількості учасників. Окрім ініціатора проекту - в більшості випадків це девелоперська компанія - в ході зведення об'єкта задіяні проектні організації, генпідрядна компанія, виробники будівельних матеріалів, банки, фінансові установи й приватні інвестори, фізичні та юридичні особи. До цього списку можна додати органи місцевого самоврядування, контролюючі інспекції, засоби масової інформації, референтні групи", - підкреслив Нагорний.

Він зазначив, що управління комунікаціями з такою кількістю цільових аудиторій у девелоперської компанії відбувається на різних рівнях. Тому гравці ринку, які стежать за єдиним сприйняттям свого бренду, прагнуть стандартизувати свою комунікативну політику. "В конфедерації ми, коли це буде необхідно, будемо виконувати роль консультанта з усіх питань, що стосуються побудови та реалізації оптимальної комунікативної кампанії", - заявив Нагорний. 

Довідка "SQ". "Defense" (засноване 2007 р.) - багатофункціональне агентство, що надає послуги в галузі PR, маркетингу та соціології, реклами, дизайну, створення і просування web-рішень, а також виготовлення media-продуктів.