Національний аерокосмічний університет «Харківський авіаційний інститут» - один із символів Харкова, унікальний навчальний заклад, який майже 100 років готує фахівців для авіаційної та космічної галузей. Він розташований на північній околиці міста: від основного корпусу ХАІ до кордону з РФ – менше 30 км. У тому числі з цього…
У Харківській області вже третій рік працює програма психологічної реабілітації військових через спілкування з кіньми. Її організатори – ГО «ХАробрість» та стайня «Рай». Програма заснована на емоційному та тактильному контакті між людьми та кіньми. Її головна мета - надати військовослужбовцям психологічне розвантаження…
► «Маю думки: якщо прилетить - краще б загинути усім разом», - Оксана, 35 років, виховує 8-річну доньку
► «На тривогу та сирену не звертаю уваги взагалі», - Володимир, 53 роки
► «Приліт далеко – це більше одного-двох кілометрів», - Денис, 50 років
► «Перше, що відчуваєш, коли обстрілів немає…
Кібератака "Укрзалізниці": як знайти квитки або повернути гроші (інструкція)
Пресслужба "Укрзалізниці" опублікувала інструкцію, як знайти проїзні квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року, або за них повернути гроші, .
Насамперед слід перевірити свою електронну пошту - там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в додатку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди.
⠀
Якщо там квиток не знайдено, то слід прийти на поїзд принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському додатку або квитанція про оплату.
⠀
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?
Час повернення після опрацювання заявки залежить від банку і може тривати до 30 банківських днів. Зверніть увагу, що терміни опрацювання заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які опрацьовуються вручну.
Що робити, якщо квиток куплено після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?
Якщо під час оплати стався збій - гроші зняло, а квиток не надійшов:
почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту.
Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через додаток у розділі "Зворотній зв'язок".
Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
⠀З усіх інших питань слід звертатися на електронну пошту service@uz.com.ua.