Харків’янка Наталія прийшла в Центр крові у п’ятий раз. Вона просить не називати своє прізвище, бо не вважає донорство «подвигом, вартим публічності». До повномасштабного вторгнення здавати кров їй не спадало на думку, але коли війна прийшла в Харків, все змінилось. Жінка знала, що крові з її рідким негативним резусом завжди…
У квітні 2020 року Харківщину сколихнула трагедія: шестирічна дівчинка Мілена загубилася в лісі. Попри зусилля поліції, волонтерів і місцевих жителів, дитину знайшли занадто пізно - вона загинула від переохолодження. Цей випадок оголив прогалини в організації пошукових операцій: брак координації, розрізненість дій, відсутність єдиного центру управл…
Із 24 державних вишів Харкова 23 зазнали пошкоджень внаслідок війни. Деякі втратили цілі корпуси. Харківський національний університет міського господарства (ХНУМГ) був заснований у 1922 році. За 100 років роботи він пережив чимало криз, але російсько-українська війна стала безпрецедентним викликом для вишу та та його спільноти.
Починаючи з 2022…
Кібератака "Укрзалізниці": як знайти квитки або повернути гроші (інструкція)
Пресслужба "Укрзалізниці" опублікувала інструкцію, як знайти проїзні квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року, або за них повернути гроші, .
Насамперед слід перевірити свою електронну пошту - там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в додатку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди.
⠀
Якщо там квиток не знайдено, то слід прийти на поїзд принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському додатку або квитанція про оплату.
⠀
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?
Час повернення після опрацювання заявки залежить від банку і може тривати до 30 банківських днів. Зверніть увагу, що терміни опрацювання заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які опрацьовуються вручну.
Що робити, якщо квиток куплено після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?
Якщо під час оплати стався збій - гроші зняло, а квиток не надійшов:
почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту.
Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через додаток у розділі "Зворотній зв'язок".
Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
⠀З усіх інших питань слід звертатися на електронну пошту service@uz.com.ua.