За результатами національного мультипредметного тесту 2025 року сформовано рейтинг харківських шкіл. Про це пише Education.ua.
До рейтингу потрапили школи, де є 10-11 класи, або ж третій рівень повної загальної середньої освіти, випускники якого склали щонайменше 15 тестів. На місце у рейтингу впливають як результати учасників, так і загальна кі…
У Харкові - місті, яке щодня потерпає від війни, - тривожність і страх стали частиною повсякденності. Постійні повітряні тривоги, неможливість планування, невизначеність майбутнього, страх за близьких впливають на ментальне здоров’я кожного. Психологи радять не намагатися бути сильними, адже відчувати тривогу і страх — це нормально: так…
У передмісті Харкова, де річка Уди тихо несе свої води, розкинулась Удянська стежка — веломаршрут довжиною 4,25 км, створений руками місцевих жителів. Ідея однієї конкретної людини переросла в проект, який об'єднав десятки людей. Сьогодні Удянська стежка - це приклад того, як особиста ініціатива і підтримка спільноти можуть створити затиш…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.