Харків’янка Наталія прийшла в Центр крові у п’ятий раз. Вона просить не називати своє прізвище, бо не вважає донорство «подвигом, вартим публічності». До повномасштабного вторгнення здавати кров їй не спадало на думку, але коли війна прийшла в Харків, все змінилось. Жінка знала, що крові з її рідким негативним резусом завжди…
У квітні 2020 року Харківщину сколихнула трагедія: шестирічна дівчинка Мілена загубилася в лісі. Попри зусилля поліції, волонтерів і місцевих жителів, дитину знайшли занадто пізно - вона загинула від переохолодження. Цей випадок оголив прогалини в організації пошукових операцій: брак координації, розрізненість дій, відсутність єдиного центру управл…
Із 24 державних вишів Харкова 23 зазнали пошкоджень внаслідок війни. Деякі втратили цілі корпуси. Харківський національний університет міського господарства (ХНУМГ) був заснований у 1922 році. За 100 років роботи він пережив чимало криз, але російсько-українська війна стала безпрецедентним викликом для вишу та та його спільноти.
Починаючи з 2022…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.