У Харкові про планові та аварійні відключення світла за допомогою чат-боту Kharkiv1562. У чат-бот можна додати до трьох своїх адрес, і повідомлення від “Харківобленерго” надходитимуть автоматично.
Приєднатися до чату Kharkiv1562 можна за .
Чат-бот Kharkiv1562 з'явився у 2020 році. З його допомогою без контакту з оператором служби 1562 можна дізнаватися про планові та аварійні відключення:
- холодної води;
- гарячої води;
- опалення;
- ліфтів;
- внутрішнього електропостачання будинку.
Про відключення світла також можна цілодобового кол-центру "Харківобленерго":
- (057) 34-24-413;
- (067) 23-40-413;
- (063) 05-40-413;
- (050) 05-40-413.
Портал 1562 був нещодавно оновлений, зареєструватися на ньому можна за .
За допомогою порталу кожен харків'янин може:
- повідомити про проблему;
- спостерігати за рухом особистого повідомлення;
- отримувати інформацію про ремонт, а також інформацію про планові та аварійні роботи за конкретною адресою;
- завдяки системі автоматичних дзвінків та повідомлень можна підтвердити вирішення свого питання.
В умовах військового стану доступ до порталу можливий лише на території України.
.jpg)
.jpg)





