Якщо немає світла, зв'язатися з харківською службою "1562" можна у різний спосіб. Про це повідомили у прес-службі мерії.

Так, заявку можна подати через:

  • сайт "1562" (якщо не виходить вдома, можна прийти до найближчого "пункту незламності", де є доступ до інтернету та зв'язку. Карта пунктів - тут;
  • при перевантаженні ліній дзвоніть на номер "1535", він тимчасово вводиться з 1 грудня;
  • за телефоном "15-62" зі стаціонарного чи мобільного телефонів (Київстар, Vodafone - дзвінки безкоштовні, Lifecell - за тарифами мобільного оператора);
  • за телефоном: (057) 760-70-62.

За екстреною медичною допомогою за відсутності світла в умовах воєнного стану можна волати на 103, 112, 101, 102. Також працюють альтернативні номери, за ними ви можете викликати швидку:

  • (050) 040-03-76;
  • (050) 040-05-21;
  • (050) 040-09-34;
  • (095) 040-04-47;
  • (067) 540-13-52;
  • (067) 543-13-10;
  • (063) 950-93-33;
  • (093) 288-23-58.

Для людей з вадами слуху й мовлення - (098) 044-81-03.

Крім того, можна набрати номери оперативно-диспетчерської служби через Viber, Telegram або WhatsApp - (050) 308-75-98, Skype - 103kh.

Також харків'яни можуть звернутися на станції швидкої допомоги, до поліції чи ДСНС. Можна самостійно звернутися до лікарні або на вулиці зупинити авто поліції, пожежників чи швидкої та попросити про допомогу.

Зазначимо, що всі необхідні адреси та телефони краще заскринити чи переписати в блокнот, тому що інтернету може не бути чи розрядиться ваш мобільний телефон.