Надсилати свої заявки та повідомлення міській владі .
На оновленому порталі оптимізовано регламент, покращено сервіс.
Зареєструватися можна за .
Кожен харків'янин зможе:
- швидко повідомити про проблему;
- спостерігати за рухом особистого повідомлення;
- отримувати оперативну інформацію про роботи, які можуть вплинути на особистий комфорт (актуальна інформація про планові та аварійні роботи за конкретною адресою);
- завдяки системі автоматичних дзвінків та повідомлень на порталі можна власноручно підтвердити вирішення свого питання.
В умовах військового стану доступ до Порталу буде можливим лише на території України.
Диспетчерську було створено у Харкові на початку 2007 року. Сюди містяни можуть звертатися з усіх питань, пов'язаних із роботою ЖКГ, міської влади, наданням адміністративних послуг.
.jpg)






