Уранці 12 грудня в Харкові не працює мобільний зв'язок і домашній інтернет від оператора "Київстар". На перебої зі зв'язком скаржаться не тільки харків'яни, а й жителі інших регіонів України.

Крім того, недоступний офіційний сайт "Київстару" і мобільний додаток. Не можна перевірити і баланс.

На сторінці у Facebook представники "Київстар" повідомили, що в мережі стався технічний збій, через який можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет. Над усуненням проблеми зараз працюють фахівці компанії.

Поки мобільний оператор "Київстар" недоступний, українцям пропонують скористатися національним роумінгом і підключитися до іншого мобільного оператора - Vodafone або lifecell.

Як залишатися на зв'язку:

  • у налаштуваннях гаджета необхідно відключити автовибір мережі (на Android: Налаштування - Мобільна мережа (або Підключення) - Оператор; на iOS: Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі);
  • знайти і вибрати доступну мережу іншого мобільного оператора - Vodafone або lifecell;
  • якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу;
  • перевірте, чи можна зателефонувати або надіслати SMS.