Статті для просування – один із найпопулярніших інструментів, у якому успішно поєднується інформаційна цінність разом із прихованим просуванням конкретного бренду. Якісні та цікаві статті здатні сформувати довіру клієнтів, підвищити репутацію бренду та впізнаваність компанії.

Величезна конкуренція у різних сферах ускладнює процес просування брендів в Інтернеті, а тому слід застосовувати перевірені та ефективні методи. Найбільш популярним методом сьогодні вважається розміщення PR-статей на відповідних тематичних майданчиках.

Основні переваги застосування PR-статей

Для ефективного застосування подібних публікацій додатково застосовують посилання піару, які повинні бути акуратно використані в тексті. В результаті потенційні користувачі, які належать до цільової аудиторії (ЦА), зможуть переходити на конкретну сторінку сайту для ознайомлення з товарами/послугами.

Піар посилання у зв'язку зі статтями гарантують такі переваги:

  • Формування довіри, експертність. PR-стаття буде розглянута як важливий матеріал – аналітичний чи інформаційний, а тому користувачі її сприйматимуть як достовірне джерело, а не пряму рекламу.
  • Підвищення впізнаваності бренду. Вдасться заявити про конкретний бренд на сучасному ринку, розширюючи його присутність.
  • Поліпшення репутації, іміджу. За допомогою PR-текстів можна створювати позитивний образ компанії, розповівши потенційним клієнтам про її досягнення, місії.

Такий комплексний підхід у вигляді «посилання + статті» дозволяє створити стійкий та максимально позитивний образ будь-якого бренду. Це сприяє його популяризації, просуванню та можливості поповнити клієнтську базу.

Просування товарів/послуг та SEO-ефект

Агресивна реклама вже давно у минулому, а на перші позиції виходить якісний PR-матеріал, який дозволяє ненав'язливо та м'яко згадувати про товари/послуги, пропонувати користувачам ознайомитись з актуальними кейсами. Команда PR-X допоможе стимулювати інтерес до конкретного продукту, не викликаючи негативної реакції. Спеціально для цього будуть задіяні всі можливості біржі для придбання та розміщення вічних SEO посилань. Дізнатися більше про особливості роботи подібних бірж можна в блозі https://seotools-blog.com/birzha-dlya-pokupki-i-razmeshheniya-vechnyh-ssylok-s-bolshim-vyborom-donorov-pr-x-net/, де зібрані основні відповіді на найпопулярніші питання.

Для досягнення позитивного SEO-ефекту PR-стаття має бути розміщена на майданчиках зі схожою тематикою та відмінною репутацією. При отриманні зовнішніх посилань на різні сторінки сайту вдасться покращити SEO, забезпечити стрімке зростання видимості бренду в пошукових системах. З підвищенням позицій певного сайту відбувається збільшення органічного трафіку, а отже можна залучати нових та зацікавлених клієнтів.