Ефективна взаємодія з клієнтами та управління продажами сьогодні є ключовими факторами успіху. Щоб забезпечити ідеальну комунікацію з покупцями та швидке укладання угод, компанії звертаються до CRM-систем. Сьогодні на ринку є багато видів CRM для торгівлі, сфери послуг, окремих ніш та напрямків. Але багато компаній шукають універсального рішення, і на це є свої причини.

Універсальна CRM має максимальний функціонал і адаптивність до різних типів завдань і процесів: СРМ-система KeyCRM, наприклад, підходить для класичного ecommerce, сфери послуг, Instagram-бізнесу, торгівлі на національних та іноземних маркетплейсах, дропшипінгу, товарних CPA мереж і т.д.

Це універсальне рішення, яке закриває всі потреби підприємців, які працюють із клієнтами та хочуть покращувати свої показники.
Переваги універсальної CRM

Таке рішення має безліч переваг, починаючи від розширеного функціоналу за доступну ціну та закінчуючи масштабованістю та можливістю простої інтеграції з іншими спеціалізованими продуктами, які ви вже використовуєте у своєму бізнесі.

Серед ключових плюсів:

  • гнучкість та настроюваність;
  • проста синхронізація з іншими інструментами;
  • широкий функціонал, який закриває всі потреби бізнесу із будь-якої ніші;
  • зручний, простий, інтуїтивно зрозумілий принцип роботи, який легко вникне навіть новачок;
  • просунуті можливості аналітики та використання даних.

Функціональність KeyCRM продумана з урахуванням усіх потреб та запитів компаній із різних сфер. Тут є все необхідне для зручної роботи з клієнтами, замовленнями, записами на послуги, відстеження роботи менеджерів, а головне зручної та ефективної комунікації з клієнтами.
Чинники вибору універсальної CRM-системи

Одним із ключових факторів при виборі комплексної CRM-системи є легкість налаштування під конкретні потреби компанії. Сфера послуг та продажів можуть мати різні особливості та вимоги, тому важливо, щоб CRM-система дозволяла адаптувати робочі процеси відповідно до унікальних потреб бізнесу.

Крім того, продукт має інтегруватися з іншими програмами, які ваша компанія вже використовує і не планує від них відмовлятися. Ви можете створити справжній бізнес-комбайн, у якому всі елементи працюватимуть на зростання та розвиток.