У сфері послуг завжди була і буде досить серйозна конкуренція. Салонів краси, наприклад, дуже багато. Власники або керівники кожного роблять максимум, щоб утримати наявних клієнтів, щоб залучити нових, забезпечити майстрам стабільність замовлень, заробити гідну репутацію і вийти на максимальний рівень доходу.

Стосовно просування б’юті-послуг в інтернеті можна за приклад взяти будь-який кейс iMart.pro. Візьмемо за приклад досвід розкрутки одного з салонів краси, щоб було зрозуміліше, з якими питаннями можна звертатися і на що взагалі розраховувати.

AD_4nXcYNb7IK0b-jHYxsBgK9myS-QiMjIDbviMnmTMFGkpKDYsBfHyBg6ZVqmkChVfELFrQGbcla0AdwIZGFRGAXtFqeyMwtW-qW3fJ33HaEA9Q_EXqT9i1m_6SbXP5iuUWaN2U0o7T7A?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

Коли і для чого необхідне просування салону краси в інтернеті

Усе в beauty-сфері для розкрутки, для старту має незначний поріг для входу в бізнес. Навіть якщо говорити про повноцінний салон, витрати на старті не такі вже й великі. За стабільного попиту вийти у відчутний «плюс» вдається швидко. Але як домогтися цього попиту, якщо конкуренція просто неймовірна? Є секрет. І називається він «просування б'юті послуг». Зацікавлені?

Інструментів для просування можна задіяти чимало. І бізнес із чудовим прибутком організувати в цій сфері цілком реально. Головне, правильно все почати, продумати деталі та реалізувати.

AD_4nXfhzTQ9B_eqT3mLybBAk-d_FXNBgOEwSr6C7dxqbw6ArYOXAzZ512TrDw2SaJ37l1jxy4KVhk2Mr7JWZUq5qElre3E0bwvsAIZeFWu3pekae1MdtIV1dhsZcl60RkwzRk4ix1Ci0A?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

У вашого салону вже є сайт? Скільки на ньому тематичних матеріалів? Чи розділені вони за групами, чи всі зібрані в «блозі»?

Дуже рекомендуємо розділяти інформаційні, так скажімо, розважальні статті з розділами послуг. Тексти радимо публікувати доброзичливі та легкі.

Якщо використовуються якісь особливі засоби, інструменти, матеріали, про них теж можна розповідати.

Непогано приваблюють аудиторію досягнення майстрів. Якщо всі або, хоча б, ведучі матимуть на сайті особисті профілі з описом і прикладами робіт, вибір клієнтів буде більш усвідомленим, а очікування зрозумілішими.

AD_4nXcR6kw4J_y4i26jEomd3NrfLLJ3G9xjRSmnmZUItnBm1VMi-AKIvLgv9Dp6tsqtUXDCIVbHB9k-B7v4Z5Lre4qTfPkO3SU4kVQZC9He5w09jJnDSOQw1wjTMQag_6oNps3a0PgNtA?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

Відмінно працює зворотний зв'язок. Якщо організуєте діалог у реальному часі з мінімальними затримками, це дуже виділить на тлі конкурентів. Додатково можна налаштувати готові відповіді на стандартні запитання.

Якщо є бажання, можна навіть бронювання через сайт налаштувати. Багато варіантів.

І всі впливають на розкрутку.

Грамотна реклама салону краси: на що можна розраховувати

Якщо просування буде організовано професійно, велика частка нових клієнтів буде результатом:

  • контекстної реклами;
  • органічного Google-пошуку.

Якщо крім якісного сайту також буде на гідному рівні організовано роботу соцмереж, відгуки на відгуки, вдасться підкреслити клієнтоорієнтованість власників бізнесу і співробітників, а значить, і довіру від користувачів збільшити.

AD_4nXcZde8-HWBcOhiNZ-RPhT9n7_iy9BHZUfTHLVf-OELnWlMqOhHi61Gm3JLn7YtHx9lQmRdoDDE60EUUtkk8-c01jqLGS_dlaKLJPoiPEdTKkldLNGilh1w4sjCg3LlK1CDZ6Vic?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

Якщо завдання: розкрутити новий салон краси, найімовірніше, в нього потрібні будуть і співробітники. Вигідно підбирати їх за допомогою окремої сторінки з наявними вакансіями. До речі, деякі салони в цьому плані зробили великий ривок. Вони на власній базі організовують курси підготовки, заробляють на цьому і паралельно найкращих майстрів для подальшої роботи відбирають (беріть на замітку!!).

Який сайт вигідно створювати для салону краси

Щоб забезпечити потоку клієнтів стабільність, можна використовувати різні способи.

Суто в інформаційному порталі, коли йдеться про салон краси, сенсу немає.

Так, якщо там буде цікавий контент (у т.ч. і візуальний), якщо регулярно пропонуватимуться нові публікації, є ймовірність непоганого розвитку такого ресурсу. Але все ж саме на залучення клієнтів, на їхню лояльність і до салону, і до майстрів це ніяк не вплине.

При цьому інтерес наявності сайту в тому, щоб потенційний клієнт оцінив з його допомогою пропоновану якість, сервіс, зробив свій вибір, звернувся. Потім, в ідеалі, залишився задоволеним і, залишивши відповідні відгуки в соцмережі або на самому сайті, поліпшив репутацію компанії, допоміг обійти конкурентів тощо. Мета зрозуміла.

Але який саме сайт створити буде вигідніше?

AD_4nXdWRuYhu3mKJ9ByQG84ptahKneNmKMJXEjvB3ukN5Ir3brr2F-pZJuf7B7r5djIaCYc_fPeVZ5upUoxSnoAsz8kcvzXm5ineRNmayWfFK83lNdSTe2HX4-AMS9PEoH2hgCRCATFfw?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

Одно- чи багатосторінковий?

Перший варіант більш локальний. Він існує для досягнення конкретної певної мети (в контексті цієї теми - мети залучення в салон краси клієнтів).

Особливостями таких ресурсів є:

  • структура у вигляді блоків. У кожному заклик до певної дії та чітка інформація;
  • контент, що сприяє досягненню конкретної мети, а не відволікає від неї;
  • збір даних через заявки, що заповнюються клієнтами, подальший «підігрів» розсилками.

Безсумнівні переваги «односторінкових сайтів» у простоті та швидкості розроблення, у їхній доступності, у можливостях збору достатнього обсягу заявок.AD_4nXdxx0BaO2stfOV8pIqCaNdSgEUk-ejgAiuhxbBfKXmu72cxfQM-5TPmYd1LQlRzgHrcabH9cIgPBCSbx6el9xWnucpyb8-1UzgFtcS4R87WVlggP-iimxJthOxCh7DHsTzxQahuMg?key=ivNBY6956sFml5mGc3-VmA

Водночас, якщо пошуковик пропонуватиме паралельно з односторінковим Landing Page і повноцінний сайт, імовірність, що вибір буде зроблено на користь другого варіанту, набагато вища.

Односторінковий сайт для салону краси підійде як спосіб просування однієї конкретної послуги. Наприклад, тим, хто займається тільки манікюром, його буде цілком достатньо.

Якщо ж послуг багато, якщо є бажання напрацювати ЦА, сформувати довірчі відносини, здійснити просування салону, важливіше, все-таки, замовляти веб-ресурс повноцінного формату.

З ним

  • трафіку буде більше;
  • відвідувачі будуть залучатися з видачі в пошуковику;
  • прямо з сайту можна організувати реалізацію певних інструментів і косметики.

Якщо буде продумано наповнення інформаційним тематичним контентом, підвищиться лояльність до того салону, для якого зроблено сайт.

Звичайно, це плюси, але крім них важливо врахувати, що розробити такий ресурс мало, його потрібно буде просувати, розвивати, а це витрати. Обов'язково організувати підтримку для своєчасного оновлення даних і контенту.

Не витрачайте час на «безкоштовні» конструктори, з якими через місяць роботи сайт може зіткнутися з технічними проблемами. Не звертайтеся до розробників, які роблять акцент лише на бюджетні послуги, адже вам потрібен ресурс, який буде ефективно працювати довгі роки.