У харківському транспорті проводять опитування пасажирів. Серед питань - як часто люди користуються трамваями, тролейбусами та автобусами, якими саме маршрутами, чи є у них пільги і так далі.

За словами директора міського департаменту інфраструктури Івана Кузнєцова, опитування допоможе дізнатися, скільки харків'ян-пільговиків та переселенців користуються транспортом, де у Харкові потрібно відкривати нові маршрути. Чиновник підкреслив, що про повернення плати за проїзд не йдеться: він залишається безкоштовним.

Міський транспорт у Харкові зупинився в перший день повномасштабного вторгнення РФ, 24 лютого 2022 року, і почав роботу через кілька місяців у травні. Тоді на лінії поступово виходили автобуси, тролейбуси та трамваї, пізніше запустили метро. Весь цей час харків'яни можуть користуватись міським транспортом безкоштовно. Поки що немає термінів, коли міська влада перестане його фінансувати, у бюджеті міста на цей рік закладено відповідні витрати. За словами мера Ігоря Терехова, якби плата за проїзд була, то кожен пасажир, щоб окупити витрати, мав би платити до 60 грн. на день. У разі війни для багатьох це складно.