Харків'яни можуть отримати ще по 2000 гривень допомоги. У Департаменті соціальної політики Харківської міськради повідомили, що допомога надається за Світовою продовольчою програмою Організації Об'єднаних Націй.

Гроші можуть отримати сім'ї, в яких дітей виховує один з батьків і які не отримували допомоги від інших міжнародних організацій.

Цільова аудиторія цього виду матеріальної допомоги:

  • одержувачі допомоги самотньої матері та вдови/вдівця;
  • самотня мати, яка не отримує соціальної допомоги (за наявності виписки про реєстрацію дитини за ст. 135 СК);
  • отримувачі соціальної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів.

Розмір допомоги – 2220 грн. кожного члена сім'ї (до п'яти человек).

Для отримання такої допомоги необхідно звернутися до Управління соціального захисту населення району за місцем перебування на обліку чи проживанні у Харкові.

Потрібно надати особисті документи та документи всіх неповнолітніх дітей (паспорт та документ, що підтверджує особу дитини, ідентифікаційні коди). Поодинокі матері, які не отримують допомоги, а також вдови/вдівці повинні підтвердити статус відповідними документами.

Бажано мати при собі смартфон, куди прийде код Western Union. Особа, яка отримала токен, проведе самореєстрацію у присутності співробітника управління соціального захисту. У разі відсутності смартфона, заявник повинен вказати свою адресу.

Які ще виплати можуть отримати харків'яни та мешканці області

Жителі Харківської області можуть отримати по 2200 гривень від Естонської ради у справах біженців. На ці виплати можуть розраховувати ті, хто не отримує допомоги за іншими програмами.

Грошова допомога у розмірі 2200 грн. протягом трьох місяців кожного члена сім'ї виплачує американська благодійна організація HIAS.

Жителі деяких громад на Харківщині можуть розраховувати на матеріальну допомогу від Червоного Хреста.

У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій оновили перелік громад, тимчасово переміщені особи, з яких продовжать отримувати виплати. У списку – 56 громад Харківської області.