9 грудня неподалік від села Велетень Чугуївського району електровоз наїхав на жінку, коли та йшла по наземному залізничному переходу. Машиніст подавав сигнали і застосував екстрене гальмування, але уникнути трагедії не вдалося. 31-річна жінка загинула.

Слідчі внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 276 (порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного або повітряного транспорту) КК України. Слідство триває.

Більшість випадків (75–80%) загибелі людей на залізниці — зовнішні фактори, пов'язані з поведінкою людей, а не технічними збоями. За даними залізничників, ключові причини:

  • Неуважність і порушення правил (62% випадків): Перехід колій у недозволеному місці, ігнорування сигналів. Люди часто поспішають, не перевіряють наявність поїзда або переходять під стоячим складом, не чекаючи руху. В Україні це посилюється відсутністю огорож на багатьох ділянках.
  • Алкогольне сп'яніння та відволікання (20–30%): П'яні люди (часто на пероні або перегоні) не реагують на сигнали. Відволікання: навушники з музикою, телефон, капюшон — знижують чутність поїзда. У 2024–2025 роках такі випадки становили майже всі інциденти в аналогічних регіонах.
  • Суїцид (10–15%): навмисні кидки під поїзд; у звітах фіксується як «раптовий вихід на колію».
  • Аварії на переїздах (9–17%): проїзд на червоне світло, відсутність сигналізації. У 2023 році 27% смертей на переїздах; дві третини закінчуються летально.
  • Вплив війни (з 2022 року, 5–10%): Атаки на потяги (наприклад, Шостка, 2025), евакуація в поспіху, пошкоджена інфраструктура.
  • Інші (падіння з платформ, спроби «зацепінгу»): Рідко, але серед молоді — стрибки на ходу або ходіння по коліях.