З початку 2025 року спеціалісти «Прозорих офісів» та оператори гарячої лінії в управліннях соціального захисту населення надали понад 11 тис. консультацій. Про це у міськраді.
Телефон гарячої лінії з питань надання адміністративних послуг соціального характеру:
- 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар - безкоштовно).
Дзвінки приймаються:
- з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00;
- у п’ятницю - з 8:00 до 15:45.
Якщо додзвонитися не вдалось, оператори в робочий час зателефонують з номеру:
- (057) 725-43-34.
працюють в Харкові вже кілька років. Це єдиний простір для прозорої та зрозумілої взаємодії органів влади та громадян. В таких офісах мешканці міста можуть отримати послуги з цілої низки соціальних питань: субсидії, соціально-правовий захист дітей, підтримка багатодітних сімей, компенсації, пільги тощо.
.jpg)






