До міської інформаційно-диспетчерської служби "1562" у Харкові за перше півріччя цього року надійшло 193 000 звернень харків'ян. Про це 29 червня повідомила журналістам начальник диспетчерської служби "1562" Любов Єрохіна. За її словами, за добу до диспетчерської служби надходить від 700 до 2 тис. 500 заявок. 95% проблем, викладених у зверненнях, на кінець червня були вирішені позитивно.

За словами Л.Єрохіної, частина звернень стосується отримання тієї чи іншої інформації. Зокрема, диспетчери служби "1562" дають інформацію про причини відключень, терміни проведення планово-профілактичних робіт, усунення аварійних ситуацій тощо. Найбільша кількість звернень, що надійшли за весь час роботи служби, стосується комунального господарства - 939,7 тис. З питань житлового господарства надійшло 134,17 тис. звернень.

За перше півріччя цього року у харків'ян найчастіше виникали питання з експлуатації та ремонту житлового фонду (132,2 тис. звернень), з проблем з подачею холодної води (17 тис. 734), з електропостачання будинків (17 тис. 298), роботі ліфтів (16 тис. 520), з подачі гарячої води (11 тис. 943), водовідведення (9 тис. 885), благоустрою (5 тис. 722) і опалення (6 тис. 254). 2 тис. 167 звернень надійшло щодо роботи транспорту.

"Заявки з проханням усунути аварію виконуються оперативно. Тільки після того як заявник підтвердив, що роботи виконані, заявка вважається закритою. Якщо заявник не підтверджує виконання робіт за його зверненням, то заявку відправляють назад в службу для виконання", - підкреслила Л.Єрохіна.

Довідка "SQ". Інформаційно-диспетчерська служба "1562" - це незалежна диспетчерська служба, яка працює цілодобово і приймає звернення громадян з житлово-комунальних питань, питань транспорту і зв'язку, соціального захисту, охорони здоров'я. Служба створена в січні 2007 р. За весь час її роботи надійшло 1 млн. 872 тис. звернень харків'ян.