1100 заявок надійшло до Харківської міської інформаційно-диспетчерської служби "1562" по інтернету з моменту появи цього сервісу на сайті служби. Про це 29 червня повідомила журналістам начальник диспетчерської служби Любов Єрохіна.

За її словами, служба приймає заявки по інтернету з 2010 р. "Заявники мають можливість детально викласти суть проблеми, а також додати до заяви фотоматеріали", - зазначила Л.Єрохіна. Заявки, які надійшли по інтернету, потрапляють до загальної бази, їх обробляються і виконуються так само, як і заявки, зроблені за телефоном. За словами Л.Єрохіної, інтернетом користується переважно молодь.

Довідка "SQ". З початку січня 2007 р. до 24 червня 2011 р. до службуи "1562" надійшло більше 1 млн 872 тис. звернень громадян та майже 14 тис. подяк.