Всеукраїнський конкурс на створення бренду України "Desing Tomorrow" презентували в Харкові. Про це 29 квітня повідомили "SQ" в Молодіжній організації Харківського національного економічного університету (ХНЕУ). Учасники конкурсу повинні створити новий бренд України, систему візуальної ідентифікації країни. "Завдання - створити сучасний символ, який би відображав наш менталітет, асоціювався з нашою країною", - відзначили в Молодіжної організації ХНЕУ. Роботи приймаються у трьох номінаціях: лого/знак (логотип, картинка), принт (принти, постери, графіка на носіях (зокрема, сумка, футболка), сувенірна продукція) і new media (флеш-анімація, веб-дизайн, веб-банер або будь-яка медіапродукція, що є інтерактивною і поширюється цифровими методами). У конкурсі можуть взяти участь усі бажаючі - як приватні автори, так і студії або творчі колективи.

З числа надісланих робіт журі обере десять, які увійдуть в шорт-лист. Далі в кожній номінації будуть визначені переможці. Їх чекає грошовий приз - 10 тис.грн, а також участь у міжнародному фестивалі реклами "Канські леви" (Франція). Нагородження переможців відбудеться 29-30 травня в Києві. Їхні роботи візьмуть участь у виставці в столиці. До складу журі увійшли українські дизайнери, керівники дизайнерських студій та діячі мистецтва, зокрема музикант, дизайнер Павло Гудімов і письменник, засновник видавництва "А-ба-ба-га-ла-ма-га" Іван Малкович.

Мета конкурсу - розвиток сучасної дизайн-культури в країні, пошук дизайнерських концепцій, які гідні сформувати світ майбутнього, підтримка молодих талановитих дизайнерів і художників. "Старі символи відходять у минуле. На зміну гербам приходять логотипи. Австралія спростила свої традиційні колоніальні символи до доброзичливого і дуже самобутнього кенгуру. Символом Туреччини став тюльпан. "I Love NY" - один з найбільш вдалих прикладів зі світу брендингу. В епоху глобалізації зникаютьнаціональні і культурні кордони між державами, країни прагнуть створити свій неповторний, сучасний і привабливий образ", - зазначено на сайті конкурсу. Організатори підкреслили, що Україна продовжує наполегливо тиражувати або застарілі, або вторинні образи.

У Харкові конкурс презентували в ХНЕУ та Харківській державній академії дизайну і мистецтв.
 

Довідка "SQ". Вік учасників і кількість поданих робіт не обмежуються. Участь у конкурсі безкоштовна. Роботи приймаються до 16 травня. Взяти участь може мешканець будь-якого регіону України. Організатор конкурсу - дизайн-бюро "Karandash Graphik Design Bureau".