ХКП "Міськелектротранс" в останні дні погасило боргів із зарплати на 10 млн.грн. Про це 13 липня на сесії облради під час обговорення питання щодо заборгованості із зарплати підприємств області повідомив голова Харківської облдержадміністрації (ХОДА) Михайло Добкін. За його словами, це стало можливим завдяки домовленості на державному рівні про те, що Кабінет міністрів бере на себе борги підприємства з купівлі рухомого складу, а підприємство все вивільнені кошти направляє на погашення заборгованості із зарплати.

М. Добкін підкреслив, що керівники підприємств області повинні мобілізуватися і вирішити питання погашення заборгованості із зарплати, тому що таке завдання поставив президент України Віктор Янукович.

За словами заступника голови ХОДА Ігоря Шурми, борги із зарплати на підприємствах Харківської області склали 146 млн.грн. Він відзначив, що найбільша заборгованість - на підприємствах державної форми власності. Віце-губернатор повідомив, що одне з найбільших підприємств-боржників - ДП "Харківський державний приладобудівний завод ім.Шевченка", де борг перед співробітниками становить 15 млн.грн. У Харківського державного авіаційного промислового підприємства - заборгованість у 21 млн. грн., На ДП "Завод ім.Малишева" - 1,5 млн.грн. Крім того, заборгованість із зарплати є на КП "Харківський вагоноремонтний завод" та ВАТ "Харківський підшипниковий завод".

Довідка "SQ". Львівське приватне підприємство "ПЛ Лізинг" в червні заявило, що планує вилучити 90 тролейбусів і 10 трамваїв, переданих за лізинговою схемою харківській міській владі в 2006 р. За словами директора підприємства Юрія Свідзінського, заборгованість за рухомий склад разом із штрафами за прострочення виплати становить 47 млн.грн., а "КП "Міськелектротранс" та Харківська міськрада з жовтня 2007 р. не виконують своїх зобов'язань щодо сплати лізингових платежів. Коментуючи цю інформацію, М. Добкін заявив, що міська влада не зможе без допомоги держави розрахуватися за лізингові тролейбуси та трамваї.