Завершився попередній етап V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів "Золотий компас", і його підсумки підбили 9 лютого. Організатор заходу - Харківський національний економічний університет (ХНЕУ). Як повідомив "SQ" керівник проекту, начальник прес-центру ВНЗ Олексій Кононов, конкурс покликаний підтримати творчі та практичні ініціативи майбутніх PR-фахівців і маркетологів. Його тема цього року - "Україна як бренд".

Свої проекти на конкурс представили студенти 16 університетів Вінниці, Дніпропетровська, Донецька, Житомира, Києва, Маріуполя (Донецька обл.), Одеси, Полтави, Сум, Харкова, Херсона та Хмельницького. У своїх роботах учасники дали характеристику України як бренду, описавши цілі і завдання розвитку бренду, позиціонування, конкурентні переваги та унікальність країни, а також запропонували свої PR-проекти, які повинні бути покладені в основу розвитку України як бренду. До складу журі увійшли фахівці в області маркетингу і PR з Донецька, Києва та Харкова.

До фіналу конкурсу пройшли студентські команди Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана, ХНЕУ, Харківського національного університету ім. В.Каразіна, Київського національного університету "Києво-Могилянська академія", Київського національного торговельно-економічного університету, Сумського державного університету, Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Одеського національного університету ім. І.Мечникова, Національного аерокосмічного університету ім. М.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" і Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара.

Під час другого етапу конкурсу, який пройде з 14 лютого до 1 червня, учасникам потрібно буде зняти 7-хвилинний презентаційний фільм про Україну, що відображає ключові маркетингові характеристики країни, і зробити презентацію проекту. Фінал відбудеться 2 червня в ХНЕУ.