Фінал VІ міжнародного студентського конкурсу PR-проектів "Золотий компас" пройшов 25 квітня в Харківському національному економічному університеті (ХНЕУ). За перемогу боролися 27 команд з ВНЗ Білорусі, Казахстану, Росії та України. Як повідомив "SQ" директор конкурсу Олексій Кононов, усього учасниками "Золотого компаса" цього року стали близько 600 студентів з 45-ти ВНЗ п'яти країн.

Тема VІ конкурсу - "ВНЗ як бренд". На першому етапі журі оцінювало підготовлені презентації, в яких учасники висвітлили цілі і завдання розвитку бренду, позиціонування, конкурентні переваги ВНЗ, цілі і завдання PR-проекту, цільову аудиторію, що використовуються PR-методи. Командам, які пройшли до фіналу, необхідно було зняти презентаційний фільм про свій вищий навчальний заклад, що відображає ключові маркетингові характеристики, і зробити презентацію проекту, написавши прес-реліз, статтю, а також знявши новинний сюжет.

Перше місце зайняла команда ХНЕУ, друге - команда Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Третє місце розділили Південний федеральний університет з Ростова-на-Дону (Росія) й Одеський національний університет ім. І.Мечникова. "Кращим презентаційним фільмом" журі визначило роботу Харківської державної академії культури, "Кращим новинним сюжетом" - Південного федерального університету. У номінації "Кращий прес-реліз" перемогла Одеська національна академія харчових технологій, "Краща стаття" - Орловський державний інститут економіки і торгівлі (Росія). За словами О.Кононова, переможцям вручили грамоти та призи, багато студентських проектів планується реалізувати.

До складу журі входили експерти в галузі маркетингу, реклами, PR та журналістики з різних країн. Фахівці оцінювали студентські проекти та їх презентації за шістьма критеріями: маркетингова характеристика ВНЗ як бренду, відповідність PR-проекту маркетинговим характеристикам бренду, системність і цілісність проекту, креативність рішень, реальність проекту, впевненість й емоційність презентації.

О.Кононов зазначив, що раніше конкурс був всеукраїнським, а цього року вперше став міжнародним.