Студенти трьох харківських ВНЗ стали фіналістами V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів "Золотий компас". Як повідомив "SQ" керівник прес-центру Харківського національного економічного університету (ХНЕУ) Олексій Кононов, фінал конкурсу відбудеться завтра, 2 червня, в ХНЕУ. У ньому візьмуть участь студенти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Національного аерокосмічного університету імені М.Жуковського "Харківський авіаційний інститут", Харківського національного економічного університету, Національного університету "Києво-Могилянська академія", Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київського національного торговельно-економічного університету, Одеського національного університету імені І.Мечникова, Дніпропетровського національного університету імені О.Гончара, Сумського державного університету. Тема фіналу - "Україна як бренд".

Довідка "SQ". На попередньому етапі участь у конкурсі взяли студенти 22 виші з 11 українських міст. Серед завдань, які виконують конкурсанти, - зйомка фільму про Україну (відповідно до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту із зазначенням його цілей, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів (новинний сюжет, написання прес-релізу та статті для друкованого або електронного ЗМІ).