КП "Жилкомсервіс" за час свого існування (4 роки і 10 місяців) перерахувало і повернуло харків'янам більше 35 млн.грн. за ненадані послуги або за надання послуг не в повному обсязі. Про це 25 листопада повідомив журналістам директор КП "Жилкомсервіс" Олександр Яковлев.

Як зазначив директор Департаменту житлового господарства міськради Роман Нехорошков, після введення нових тарифів квартплати з 1 січня 2012 р. буде продовжена робота щодо відстеження всіх скарг на неякісні послуги або надання послуг не в повному обсязі. "У таких випадках ми будемо проводити відповідний перерахунок з подальшим утриманням певних сум з зарплат тих працівників, які допустили неякісне обслуговування", - підкреслив Р. Нехорошков.

Довідка "SQ". У Харкові з 1 січня хочуть підвищити тарифи квартплати. З понеділка серед харків'ян почали поширювати спецвипуск газети Харківської міськради "Харьковские известия", в якому опубліковано проект рішення виконкому міськради про підвищення з 1 січня 2012 р. тарифів на утримання будинків і прибудинкових територій. Як сказано в аналізі проекту рішення, що існують з 2009 р. тарифи "не відшкодовують економічно обгрунтовані витрати на надання послуг", через що збитки "Жилкомсервісу" за 9 міс. 2011 р. склали 53,3 млн.грн.

В тариф на утримання будинків та прибудинкових територій включена оплата 11 послуг (з нього виведена оплата послуги на вивіз побутових відходів, яка буде оплачуватися окремо).