Рабочим Харьковского авиазавода пока не говорят, когда погасят долги по зарплате Робоча зустріч представників трудового колективу, профспілки Харківського державного авіаційного виробничого підприємства з гендиректором авіазаводу Анатолієм М'ялицею пройшла сьогодні, 25 травня. Про це повідомили "SQ" на заводі. Робоча зустріч почалася о 8.00 і йшла близько години. Для того щоб взяти участь у зустрічі, генеральний директор прибув з Києва, де був у відрядженні.

Як відзначили на заводі, у зустрічі взяли участь близько 100 працівників заводу. Вони ставили питання генеральному директору з приводу перспектив виплати заборгованості із зарплати. А.М'ялиця відзначив, що саме зараз він працює з Кабміном над тим, щоб заводу перерахували гроші, які й підуть на виплату зарплати. Ця робота вимагає його присутності в Києві, тому він сьогодні ж поїде назад до столиці. І сума, і джерело коштів, які надійдуть на завод, поки не розголошуються. Коли надійдуть гроші, точно не відомо. А.М'ялиця відзначив, що до Харкова він прибув спеціально для того, щоб зустрітися з трудовим колективом.

Довідка "SQ". Трудовий колектив Харківського державного авіаційного виробничого підприємства ініціював проведення 25 травня зборів з приводу заборгованості із зарплати. За даними профкому, заборгованість із зарплати існує вже шість місяців і становить близько 60 млн.грн. За офіційними даними, заборгованість із зарплати на заводі на середину березня становила 23 млн.грн.

Як заявив 16 травня 2011 р. журналістам голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін, опрацьовується можливість отримання авіазаводом великого кредиту. Запорукою кредиту буде продукція авіазаводу. Раніше повідомлялося, що авіазавод отримає 200 млн.грн. кредиту.

Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. серійно виготовляє регіональний турбогвинтовий Ан-140. У 2007-2008 р. завод передав Лівії літак Ан-74, в травні 2009 р. - Ан-74ТК-300. У 2010 р. завод планував випустити три літаки Ан-74, один (Ан-74-Т-200А) призначений для постачання до Єгипту, ще два- Ан-74-ТК-200С - до Лівії.