Станцію метро "Перемога" (Олексіївська лінія харківського метро) як і раніше планується здати в експлуатацію у 2013 р. Про це 21 грудня повідомив журналістам голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін. За його словами, зараз у країні склалася непроста економічна ситуація, як і в низці країн Європи. "У той же час зарплата в Україні не знижується, не скорочуються працівники лікарень і шкіл. Але якихось речей ми як держава не можемо собі дозволити. Серед них - будівництво серйозних інфраструктурних об'єктів, яким і є метро", - зазначив Добкін.

За його словами, він неодноразово вів переговори з урядом з приводу будівництва метро в Харкові. Зараз будівництво залежить від зовнішніх запозичень, які Кабмін намагався залучити. "Поки можу сказати, що станцію хочемо добудувати і здати в експлуатацію у 2013 р. Усе буде залежати від розміру державної субвенції і від очікувань уряду щодо переговорів з міжнародними фінансовими установами. Вони оптимістичні, і це дозволить нам вирішити проблему з фінансуванням метро", - зазначив Добкін.

Він також поінформував, що на завершення будівництва метро необхідно близько 300 млн.грн. "Чи входить до цієї суми закупівля рухомого складу, сказати не можу. Від держави плануємо отримати всю необхідну суму. Сьогодні можливості міського й обласного бюджетів не дозволяють фінансувати будівництво метро, ​​як це було при спорудженні станції "Олексіївська", - уточнив Добкін.

Губернатор повідомив, що на станції "Перемога" проведена велика підготовча робота, але крім виконання загальнобудівельних робіт потрібно закупити складне енергетичне устаткування, яке не виробляється в Харкові й області і не лежить тут на складах. "Воно буде індивідуальним для станції, і його виробництво і постачання займе три-чотири місяці, а в деяких випадках - півроку. Коли будуть кошти, ми сплатимо 30% авансу, й обладнання почнуть виробляти. Законодавство це дозволяє. Тому можуть бути тимчасові затримки, навіть якщо кошти надійдуть на казначейські рахунки. Сподіваюся, що 2013 р. завершиться для станції "Перемога" переможно, і ми почнемо будувати лінію метро в бік аеропорту", - повідомив губернатор.

Довідка "SQ". Котлован, на місці якого буде станція, - 15 м у глибину, 25 м завширшки і близько 600 м завдовжки. При цьому котлован не закритий. На ці роботи потрібно 50 млн.грн. На будівництво "Перемоги" вже витрачено близько 120 млн.грн., з яких 20 млн.грн. - гроші міського бюджету. Для закінчення робіт необхідно ще близько 400 млн.грн. У Києві будівництво схожих станцій коштує у два рази дорожче, при цьому держфінансування становить 95%.

У 2012 р. Харкову з держбюджету кошти на будівництво метро не виділялися. В кінці серпня 2012 р. після робочого візиту до Харкова президент України Віктор Янукович доручив забезпечити надання державної фінансової підтримки у 2012-2013 рр. будівництву харківського метрополітену для введення в експлуатацію станції "Перемога" і продовження проектних і підготовчих робіт на новій ділянці харківського метро - від станції "Метробудівників ім.Г.Ващенка" до майбутньої станції "Одеська".

Харківський метрополітен посідає друге місце в Україні за протяжністю (35,59 км), а також за кількістю перевезених пасажирів (у середньому - близько 800 тис. осіб. на добу). У харківському метро - 29 станцій, рухомий склад - 321 вагон, три лінії - Холодногірсько-Заводська, Салтівська і Олексіївська. За останні 10 років у харківському метро в експлуатацію були введені три станції Олексіївської лінії - "Ботанічний сад", "23 Серпня" і "Олексіївська", будується станція "Перемога".