ПАТ "Харківський проектно-дослідний інститут об'єктів транспорту "АТ "Хардіпротранс" (Харків) за 2011 р. отримало 4,8 млн.грн. чистого прибутку (за 2010 р. - 1 млн.грн.). Про це повідомляється в бюлетені "Цінні папери України".

Активи "Хардіпротранс" складають 17 млн.грн. (5 млн.грн.), основні засоби - 1,7 млн.грн. (990 тис.грн.), сумарна дебіторська заборгованість - 3,4 млн.грн. (2 млн.грн.), нерозподілений прибуток - 6,7 млн.грн. (2,1 млн.грн.), власний капітал - 9,2 млн.грн. (4,4 млн.грн.), статутний капітал - 1,8 млн.грн., довгострокові зобов'язання - 179 тис.грн., поточні зобов'язання - 7,8 млн.грн. (670 тис.грн.), чисельність працівників на кінець 2011 р. - 125 осіб (на кінець 2010 р. - 112 осіб).

Довідка "SQ". Інститут спеціалізується з проектування транспортних об'єктів. У роки СРСР була спроектована низка залізничних шляхів у Харківській області, наприклад, Занки - Коробочкине, Мерефа - Зміїв, Буди - Шпаківка. За проектами інституту було споруджено 4 тис. 100 км других колій, серед них такі напрями і ділянки, як Ворожба - Люботин, Люботн - Бурти - Користівка, Лозова - Ромодан - Дарниця, а також Астрахань - Верхній Баскунчак (Росія). Було також електрифіковано 2 тис. 500 км ліній, зокрема, ділянки Курськ - Харків - Лозова, Основа - Дебальцеве, Куп'янськ - Валуйки - Поворине, Мерефа - Власівка - Красноград.