Южная железная дорога в 2011 г. получит современные вагоны "Украина-2"Статутне територіально-галузеве об'єднання "Південна залізниця" (ПЗ) у листопаді-грудні 2011 р. отримає 18 нових вагонів виробництва ВАТ "Крюківський вагоноремонтний завод" (Кременчук, Полтавська обл.). Про це повідомили "SQ" на Південній залізниці. Оновлення рухомого складу проходить у рамках підготовки до Євро-2012.

За інформацією Південної залізниці, з отриманих вагонів сформують два склади потягу "Столичний Експрес" (Харків - Київ). Кожен потяг буде вміщати 726 пасажирів і складатиметься з 9 вагонів першого, другого і третього класу. В одному вагоні другого класу буде два місця для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Кузови вагонів виготовлять з нержавіючої сталі, яка забезпечить їх експлуатацію протягом 50 років (існуючі вагони мають термін експлуатації 28 років). Для підвищення плавності ходу у вагонах встановлять візки із пневматичним підвішуванням.

Довідка "SQ". У 2012 р. ЮДЖ отримає міжрегіональні поїзди "Хюндай" (6 - до початку фіналу чемпіонату Європи і 4 - після його закінчення), а також двоповерхові електропоїзди чеського виробництва "Шкода", які планується використовувати в приміському повідомленні.

До фінальної частини Євро-2012 заплановано проведення робіт з капітального ремонту об'єктів інфраструктури дороги на ділянці швидкісного руху Гребінка - Полтава - Красноград - Лозова. Зокрема, буде проведена реконструкція шести вокзальних комплексів станцій Лубни, Селещина, Карлівка, Красноград, Кегичівка і Сахновщина, а також понад 60 пасажирських платформ. Окрім того, буде проведена реконструкція вокзального комплексу станції Харків-Балашовський. Там установлять турнікетні системи проходження пасажирів, реконструюють фасади вокзалу і багажного приміщення.

"Столичний експрес" був уведений в експлуатацію 11 липня 2002 р. Він долає відстань між Києвом і Харковом за 5,5 годин. На маршруті ходить два склади. Вагони "Україна-2" зараз експлуатуються на Південно-Західній залізниці.