ВАТ "Ізюмський тепловозоремонтний завод" (ІТРЗ) виграв тендер на ремонт тепловоза, який провела ДАЗТ "Укрзалізниця". Про це повідомив "SQ" керівник санації заводу Сергій Кадацький. Тепловоз поступив на завод, де розпочали його ремонт. Також ведуться переговори на ремонт тепловозів із потенційними замовниками в Росії та Україні. Зараз завод виконує замовлення на виробництво запасних частин для залізничної техніки і ремонт колісних пар.

Як повідомив С.Кадацький, план санації заводу знаходиться на затвердженні в урядових структурах. План санації передбачає відновити платоспроможність підприємства шляхом продажу непрофільних активів, розвитку виробництва з ремонту колісних пар і запасних частин.

За словами С.Кадацького, на заводі проводиться оптимізація витрат, щоб підприємство могло вижити у складній економічній ситуації. Вирішується також завдання щодо оптимізації чисельності працівників та умов оплати їх праці. Заборгованість із зарплати на заводі є і реєстрова, і поточна.

Довідка "SQ". 100% акцій підприємства належать державі в особі Міністерства транспорту та зв'язку. 13 січня 2009 р. Господарський суд Харківської області ухвалив постанову про порушення справи про банкрутство ІТРЗ. 21 жовтня 2009 р. суд виніс постанову про введення процедури управління майном заводу. У кінці 2010 р. рада кредиторів прийняла рішення відмовитися від ідеї ліквідувати ІТРЗ і вирішила розвивати підприємство.

Основна спеціалізація ІТРЗ - капітальний ремонт тепловозів 2ТЕ10М і 2ТЕ116, проведення капітально-відновлювального ремонту таких тепловозів з продовженням терміну їх служби на період до 35 років. Відпрацьовується програма глибокої модернізації тепловозів 2ТЕ10М із заміною дизеля 10Д100 двигунами 5Д49 виробництва Коломенського заводу або двигунами виробництва компанії Катерпілар і установкою тягових генератора і електродвигунів, а також апаратури управління нового покоління. Освоєна модернізація тепловозів 2ТЕ116 з заміною дизеля 5Д49 на двигун 1Д80Б виробництва ДП "Завод ім.Малишева" (Харків). Також завод виконує капітальний ремонт двигунів 10Д100 усіх модифікацій, повне опосвідчення, капітальний ремонт та нове формування колісних пар тепловозів і вантажних вагонів, виготовляються запасні частини до тепловозів та двигунів.

На заводі працює близько 450 осіб.