ПАТ "Харківміськгаз" запроваджує систему "єдиного вікна у своєму сервісному центрі. Як повідомили "SQ" у прес-службі підприємства, це повинно дозволити замовникам послуг "Харківміськгазу" - фізичним і юридичним особам - зменшити час, необхідний для оформлення документів і проведення робіт.

У "єдиному вікні" протягом 10 днів будуть готувати й оформлювати техумови, погоджувати проектно-технічну документацію та організовувати монтажні роботи. Сервісний центр знаходиться на вул. Жовтневої революції, 57/59.

Довідка "SQ". "Харківміськгаз" транспортує газ 309 промисловим підприємствам, більше 2,7 тис. житлово-комунальних підприємств та 468 тис. побутових споживачів, експлуатує більше 4 тис.км газопроводів.