Мобільний додадок "Харенерго", за допомогою якого харків’яни передавали показники лічильника електроенергії більше працювати не буде. Про це сьогодні повідомила пресслужба компанії ПрАТ "Харківенергозбут".
Причина скасування роботи застосунку - велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку, а також впровадження у ньому реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо.
У компанії наголошують, що ці дії були неузгоджені автором мобільного додатку з замовником.
Наразі "Харківенергозбут" працює над розробкою нового мобільного додатку.
Де і як сплачувати послуги з енергопостачання:
- оплата без комісії у терміналах самообслуговування City24 .Карта розташування терміналів City24 .
- системи електронних платежів банків-партнерів компанії:
- , особистий кабінет або мобільний додаток "Приватбанк";
- , особистий кабінет або мобільний додаток "Ощадбанк";
- , особистий кабінет або мобільний додаток "Easy Pay";
- або відділення АТ "Укрпошта".
Передати покази лічильника можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті АТ "Харківобленерго";
- безпосередньо компанії;
- за телефонами кол-центру:
- 050-05-40-413,
- 067-23-40-413,
- 063-05-40-413,
- 0-800-508-413,
- 057-34-24-413.
- за допомогою кол-центру компанії за номерами:
- 067-728-24-28,
- 073-728-24-28,
- 095-728-24-28,
- 0800-200-413,
- 057-341-39-99.







