Зранку 12 грудня в Харкові через збій не працює мобільний зв'язок і домашній інтернет від оператора "Київстар". Користувачам радили скористатися національним роумінгом і підключитися до іншого мобільного оператора - Vodafone або lifecell. Але абоненти цього зробити не можуть, повідомляє hromadske із посиланням на відповідь Мінцифри.

У міністерстві повідомили, що нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою. Це тимчасова проблема, над якою активно працюють спеціалісти компанії «Київстар». Найближчим часом надання послуг відновиться.

Після вирішення цієї проблеми у міністерстві планують радитися з усіма мобільними операторами про те, як надалі вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком.

Як залишатися на зв'язку

Підтримувати зв'язок можна за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери будуть працювати за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови підключення до Wi-Fi. Також альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарні телефони.

За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету в ДСНС рекомендують із дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, це будівля органів місцевої влади, відділ поліції тощо.