Всеукраїнський сервіс виклику авто OnTaxi анонсував запуск програми лояльності з провокативною назвою “Відкат”. За її умовами, пасажирам, які активно користуються послугами сервісу та виконують завдання, мають виплачувати винагороду. Ми поцікавились про які суми йдеться і що конкретно потрібно робити.
Програма лояльності OnTaxi успішно показала себе у малих містах, а тепер доступна майже по всій Україні. Будь-який пасажир, що користується застосунком сервісу, може приєднатися до челенджів і “заробляти”, розповідають в OnTaxi.
“Наразі ми запустили програму лояльності по прямій моделі, тобто в містах без франшизи. Щоб отримувати “відкати”, необхідно виконувати нескладні завдання, які з’являються у застосунку. Наприклад, зробити певну кількість поїздок в авто з кондиціонером чи в класі “Економ”, чи з домашнім улюбленцем, використавши додаткову опцію “Перевезення тварин”. Завдання постійно оновлюються, але їхнє виконання не створює труднощів чи дискомфорту. Програма розроблена так, щоб “відкати” зароблялись легко і в радість”, – розповідає керівник розвитку бізнесу OnTaxi Владислав Наливка.
Суми “відкатів” залежать від рівнів завдань, і вони накопичуються у віртуальному гаманці. Відповідно ними можна розрахуватись у віртуальному магазині, але придбати реальні знижки на наступні поїздки. Тож пасажир може вигідно керувати заробленими бонусами, системно зменшуючи свої витрати, додають розробники програми.
У застосунку OnTaxi про появу програми лояльності говорить жовта монетка на головному екрані. Також пропонують зайти у головне меню й там у відповідному розділі подивитися на зароблені “відкати” й на що можна витратити накопичену суму. У сервісі говорять, що програма лояльності розвиватиметься і варіантів, що купити на “накатані” бонуси, ставатиме більше й більше.