Монотонні, стомлюючі та неефективні завдання трапляються у кожній компанії. Але чи всі вони мають виконуватися індивідуально та людиною? Ні! Автоматизація бізнес-процесів використовує технології для виконання завдань, що повторюються всередині організації. Це покращує роботу компанії та звільняє співробітників, які можуть витрачати зекономлений час та енергію на важливіші справи. Подивіться, як ви можете підвищити ефективність свого бізнесу та збільшити свою конкурентну перевагу завдяки сучасним технологіям та такому процесу, як автоматизація бізнесу!

Автоматизація бізнес-процесів на практиці – що це таке?

Щоб зрозуміти автоматизацію компанії, давайте почнемо з пояснення того, що є сам бізнес-процес. Це будь-який набір дій, який допомагає підприємству досягти певної мети. У контексті автоматизації це зазвичай повторювані дії, що включають ряд різних кроків, які часто виконуються в багатьох ІТ-системах. Вони мають свій певний початок і кінець, учасники та передбачуваний кінцевий результат, який вони реалізують.

Часто всі або деякі процеси виконуються вручну співробітниками компанії, яким додатково доводиться використовувати різні інструменти задля досягнення поставленої мети. Мало того, що це утомлива робота, то ще й дуже багато часу. Завдяки автоматизації ті дії в компанії, які не повинна виконувати людина, такі процеси:

  • замінюються,
  • спрощуються,
  • прискорюються.

Усі вони обробляються правильно запрограмованими комп'ютерними алгоритмами та інтеграціями між системами. Вони розвантажать співробітників, дозволяючи їм зосередитися на більш важливих завданнях.

Які види діяльності включає автоматизація процесів у компаніях?

Автоматизація може мати місце в різних бізнес-процесах, які залежать від галузі, специфіки та потреб компанії. Чим більше процесів ви зможете автоматизувати, тим краще ваші результати. Насамперед слід приділити увагу тим видам діяльності, які: повторювані, стандартизовані (мають чітко визначений хід), трудомісткі, схильні до людських помилок і пов'язані з даними.

Процеси, які можна автоматизувати, можуть належати до таких областей, як:

  1. Обслуговування клієнтів.
  2. Бухгалтерський облік та фінанси.
  3. Виробництво, зберігання та логістика.
  4. Касса та зарплатня.
  5. Управління замовленнями та доставкою.
  6. Маркетинг та продаж.

У маркетингу автоматизація економить час, повертає увагу до творчих концепцій та дозволяє зосередитися на найважливішому — клієнтах та процесі продажів. Його можна використовувати у вигляді CRM-систем, інструментів для залучення лідів, а також у передпродажному та післяпродажному обслуговуванні клієнтів. Допомогти в ефективній автоматизації бізнес процесів вам може група компаній «АБ-Центр».