Якщо каталізатор у вашому автомобілі вийшов з ладу, його необхідно видалити чи замінити на новий. Якщо ви не знаєте, де можна продати каталізатор, то зверніться в пункти приймання відпрацьованих каталізаторів, які є як в Києві, так і в інших містах. Тут вам запропонують щедру грошову винагороду за нього, адже каталізатори містять цінні метали, які можна повторно використовувати. Ціна каталізатора залежить саме від кількості таких металів в ньому.

Але чому каталізатор потрібно видаляти? Багато хто з власників авто вважають дану деталь не надто важливою і готові відкладати ремонт каталізатора. Але це вкрай небезпечно, якщо ви не бажаєте мати справу надалі з ремонтом двигуна. Чому так? Щоб відповісти на це питання, давайте розглянемо декілька фактів про сучасні автомобільні двигуни та каталізатори.

Зв’язок двигуна з каталізатором

Всі сучасні авто з двигунами внутрішнього згоряння оснащені каталізаторами, які знижують токсичність викидів в атмосферу. Каталізатор працює безпосередньо у вихлопній системі автомобіля.Він встановлюється між впускною трубою та резонатором. Поміж інших функцій, каталізатор повертає частину відпрацьованих газів назад до двигуна. Нутрощі каталізаторів виготовляють з кераміки і металу. Забиті, старі каталізатори починають “сипатися”. А це означає, що дрібні частинки твердих речовин разом з газами потрапляють до двигуна. Що з ними там відбувається?

yjBDRfqG2HnQkclujngzrJ__5hEmjnqG30cgyqMFrr9tcREmgGXNt5SOswpiRVmajoNLPij6CPElRXzZ-2iMBeYGazcozovceaF0CWVxq7C64bKb4Xjp0NLKy6ttZpNXSTMo57cd-pnROQtJhZg

Циліндр та поршень є одними з основних деталей будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Нижня площина ГБЦ, днище поршня та стінка циліндра утворюють замкнуту порожнину, де відбувається згоряння паливно-повітряної суміші. Поршень, який знаходиться в циліндрі, перетворює енергію газів, що утворюються в поступальний рух, тим самим приводячи в рух колінчастий вал. Циліндр та поршень приробляються в ході експлуатації автомобіля, забезпечуючи ефективність та найкращі режими роботи двигуна.

Циліндри виготовляють із чавуну або сталі з різними присадками. Це потрібно, щоб деталі могли витримати високі навантаження. Сьогодні блоки циліндрів найчастіше виробляють з алюмінію, а внутрішні частини циліндрів – зі сталі, завдяки чому вага конструкції знижується, але алюміній є м’якшим, а отже більш схильним до пошкоджень.

Поршні всередині циліндра рухаються з високою швидкістю і схильні до впливу високих тисків і температур. Спочатку для виробництва цих деталей використовувався чавун, але з розвитком технологій основним матеріалом для поршнів став алюміній. Це дозволило забезпечити менше навантаження на поршні, кращу тепловіддачу та зростання потужності ДВЗ.

YgYfXAXbYyYN1j9kFlrNHJTtHT3NhbpgVZeB9I0x4R0lsISbT_MxWhj6KOsxW9hGCRQ9x3yyA3OPQ66rNRiQmm6Wg55qBRr3hSJrRFiRoA04sM7qnzysaP1onl7Eh4r1-w8NnDKsDC5KzHgGZig

Коли в циліндр потрапляють дрібні тверді частки від каталізатора, вони пошкоджують стінки циліндрів, щільність втрачається. Мотор починає “барахлити”. В результаті економія на ремонті каталізатора виливається в ремонт двигуна, що є звичайно більш затратним.

Тому не зволікайте, якщо ви помітили несправності в каталізаторі - дим з вихлопної змінив колір, авто втратило динаміку розгону, стало споживати більше пального. Зверніться до спеціалістів та оперативно вирішіть проблему. В результаті це збереже вам кошти та час, а на дорозі ви зможете бути впевнені в своєму авто.